It Works!® Reviews 

2,584
•
TrustScore 3 out of 5

2.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

A friend on FB recommended IT WORKS Well sadly after spending a lot of money and following guidelines that she suggested I follow and following the QR code send in my 30 month package With aloe... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I have been on the HSN hair, skin, nails supplement for over 3 years. My hair grows to the middle of my back in 3 years and I donate, and start over. By far the best overall hair, skin, nails suppleme... See more

Rated 5 out of 5 stars

I love these products! Perimenopause symptoms starting, lack of sleep, tummy bloat and absolutely no energy then started these products lost weight, no bloat, so much energy with no dips and spikes an... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I was interested in trying the products. I signed up but in less than 24 hours decided to hold off pending more research. I tried to sign in to my account but the link does not work. The website does... See more

Company replied

Company details

  1. Vitamin and Supplements Store
  2. also in
  3. Cosmetics Store
  4. Weight Loss Service

Written by the company

It Works! is known for results-driven products like Skinny Brew, Slimming Gummies, and the Skinny Wrap. Offering a full range of innovative products in the nutrition, lifestyle, and beauty categories.


Contact info

2.8

Average

TrustScore 3 out of 5

3K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.8

All reviews

(2,584)

54 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Charges to cancel!!

I ordered a product,after budget considerations i decided i cant afford them every month.i went online to cancel. I was charged 19.95 to cancel.i feel this is wrong .Says to cover the costs of a gift i recieved for joining? No gift was recieved by me? Just wrong .i will never use your products after this

1 May 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hi Billie,

We are sorry to hear about this matter. Our records do not indicate that you contacted our Customer Service Team or submitted a support ticket from your account portal. We are happy to assist and have issued a refund today for $19.95 for the membership fee.

We wish you well.

Sincerely,

It Works!

Rated 1 out of 5 stars

I have documentation proof of our…

I have documentation proof of our conversations to support this. Where do I need to send this I have audio voice and text. I can screen shot the text but audio what do I need to do. Thank you !

6 March 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hi Rita,

We are sorry to hear about this matter. However, we do not have any information in order to identify your account. We will need some additional information such as email address, phone number, full name or address to locate your account.

We would love to help and of course, it’s totally up to you what you would like share on this site. For those who would like a private messaging option, please email us at Compliance@ItWorks.com and in the Subject Field please type Trustpilot.

Also, as an alternative It Works! Customer Support can be found at https://itworks.com/contactus . This site also has a Chat service available. Furthermore, you may log into your back-office portal and submit a support ticket.

We look forward to reviewing this matter and we will await your reply.

It Works!

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service!

Great customer service!! A friend who I bought the slmr capsules and the stress less was absolutely amazing! Loved her vibe with working for IT WORKS. Thank you I can't wait to see results!!

7 April 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hi Amy,

We are so happy to hear you love our amazing products and services as much as we do! And as always you can contact our Product Coach at ProductCoach@itworks for any questions about the products. We look forward to hearing more about your journey! Sincerely, It Works!

Rated 1 out of 5 stars

Read the Fine Print About Returns!!

I ordered two bottles, and had two doses from one bottle. They made me sick, which is no big deal to me. I have a sensitive digestive system. However, when I requested a return, they did the following:
1) only unopened bottle can be refunded
2) there is a standard $6 charge for NOT returning any product (remember, they will not accept the opened bottle?!)
3) they charge YOU for the return shipping.

I lost $60 in the deal. I did this through a friend, too, not directly on their web site.

Better ask your "distributor" about return policies before purchasing!!!

5 April 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Anna,

We are sorry to hear about this matter. For any questions or concerns about the product, please contact our It Works! Product Coach at productcoach@itworks.com

Sincerely,

It Works!

Rated 2 out of 5 stars

This is my third request

This is my third request. It Works! was supposed to send me a printable return address so I could return products I did not order. They responded by saying Check your Spam, which I had already done. Duh. They should already have my email, but here it is again. Oh, nice. You can’t post your email. Try to contact the company and you get nowhere.

21 March 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Nancy,

We just tried to email you another return label and your email on file was returned. Please contact us at Compliance@itworks.com for your email address.

Sincerely,

It Works!

Rated 1 out of 5 stars

Scam!!!!

Scam!!!!! People pretend to be your friend but could not care less about you. I should put names on here. Honestly. Don't waste your time or money. You will regret it.

31 March 2022
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Rebecca,

We are sorry to hear about this matter.

Based on your review, It Works!® will need some additional information such as email address, phone number, full name or address to locate your account.

We would love to help and of course, it’s totally up to you what you would like share on this site. For those who would like a private messaging option, please email us at Compliance@ItWorks.com and in the Subject Field please type Trustpilot.

Also, as an alternative It Works! Customer Support can be found at https://itworks.com/contactus . This site also has a Chat service available. Furthermore, you may log into your back-office portal and submit a support ticket.

We look forward to reviewing this matter and we will await your reply.

It Works!

Rated 5 out of 5 stars

Loving the super greens so much more…

Loving the super greens so much more energy ! Feeling healthier & sleeping like a dream 💭
About to start the Slimming reset.
The subscribe & save is brilliant & so easy to swap products or cancel at anytime 👍🏻

31 March 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Nicole,

We are so happy to hear you love our amazing products as much as we do! Thank you for sharing your experience! We appreciate your feedback and keep trying our amazing products. Sincerely, It Works

Rated 1 out of 5 stars

Follow up review

Follow up review, it took about a month for me to get my refund from it works ! Horrible customer service ! And they didn’t even refund the full amount! Incredible! BEWARE of it works policies and the distributor Leah Gaudette located in Gatineau Quebec. She never informed how payments would automatically be charged monthly, never informed that there would be a fee for returning the product, never was involved in the return process, just kept passing it on to it works, absolutely disappointed!

31 March 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Davide,

We are sorry to hear about this matter.


Based on your review, It Works!® will need some additional information such as email address, phone number, full name or address to locate your account.

We would love to help and of course, it’s totally up to you what you would like share on this site. For those who would like a private messaging option, please email us at Compliance@ItWorks.com and in the Subject Field please type Trustpilot.

Also, as an alternative It Works! Customer Support can be found at www.itworksca.com . This site also has a Chat service available. Furthermore, you may log into your back-office portal and submit a support ticket.

We look forward to reviewing this matter and we will await your reply.

It Works!

Rated 5 out of 5 stars

Really Impressed!

Firstly, I cannot understand the negative reviews on here, you benefit from a 25% discount when you take out a subscription. This is totally flexible, you can pause it, cancel it or change it. When I ordered I created a password for my account so I can go into it and amend it at anytime. If you want to order once you can! It is easy to arrange and extremely flexible. I am happy to order products each month as I am really seeing the benefits - I order super greens and super reds to get the nutrition and overall health benefits. My whole family drink these everyday! Digestion is better, my cravings are less, I sleep better and have loads more energy. I know they will be working to improve our overall health from the inside out and these benefits cannot always be measured. Our health is our wealth. Thank you to IT Works and my distributor for introducing these amazing products, they really have had such a positive impact.

31 March 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Val,

You're absolutely right! There are many perks for our subscription and pricing is one of them! Thank you for sharing and caring! And yes, everyone is different and results will vary. Keep trying our amazing products. Sincerely, It Works!

Rated 2 out of 5 stars

True enough

True enough, I like the product I’m using but I requested a refund. It’s coming too often and costs too much. When I was signed up she just requested my card info. She didn’t say it would be a recurring fee. I don’t want my subscription. Yet I received notification tonight if another almost $90 product. I want a refund and don’t want to continue receiving products

18 March 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Ericka,

We are sorry to hear about this matter. Please check your email as we have forwarded your a return label so that you may return unopened product for a refund. Also, we have cancelled your monthly subscription - Confirmation# 17921264202303201149.

Sincerely,

It Works!

Rated 5 out of 5 stars

Amazing products that really work

Amazing products that really make you establish healthy habits. Love the flexship that gets your product to you every month but you can change it or pause it for as long as you want. Winning!

16 February 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Samantha,

We are thrilled to hear you love our amazing products as much as we do! And yes, we do offer the flexibility since we do have a nice variety of products. Thank you for taking the time to share your wonderful comments.

Sincerely,
It Works!

Rated 4 out of 5 stars

Good company.

I have been using these product for a while now, and I do see a big difference. You need to give time, this is not a miracle product.
Only concern, a bit expensive, comparing to other product, doing same thing ie: energy pwder, but taste is good...

15 March 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Sylvie,

Thank you for taking the time to share your feedback and results with our products. Everyone is different and results will vary. As a reminder, our website athttps://www.itworksca.com/ lists all the Product Info Sheets which contain all the ingredients, dosage, usage and FAQ’s. Have a great day! Sincerely, It Works!

Rated 1 out of 5 stars

I've been trying to cancel my order but…

I've been trying to cancel my order but don't know my password. I kept returning my order the last 4 or 5 months.

15 March 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Joyce,

We are sorry to hear that your monthly subscription has not been cancelled. Unfortunately, returning an order to it Works! will not automatically cancel monthly subscription orders. Subscription orders can be cancelled through the Customer’s online account at www.itworksca.com by submitting a ticket, or by calling the local Customer Support number. All subscription changes must be completed at least two (2) days prior to the next shipment date. Per your comment on Trustpilot - we have cancelled all future subscriptions - Cancel confirmation# 17703412202303160737. Unfortunately, your most recent March order has already processed. Please do not refuse the order upon delivery or return to sender there will be a $10 refusal fee that will be applied to orders to offset return shipping costs and return processing charges. Refused orders could take up to ninety (90) days to reach the Returns Processing Centre.

You may return unopened and/or “new” condition product if you follow the It Works! Refunds & Returns Policy Canada:
https://static.myitworks.com/legal/pdf/returnspolicy.pdf

Canada Returns Processing Centre
IW Marketing International Canada ULC
C/O MMP Enterprises
1520 Creditstone Road
Concord, ON L4K 5W2

If you have any further questions or concerns you may contact Customer Support at https://itworksca.com/contactus.

In closing, please be rest assured all future subscriptions have been cancelled and no further charges will incur.

We wish you all the best in your future endeavors.

Sincerely,

It Works!

Rated 1 out of 5 stars

So not worth it

Went through 2 months worth of the thermo products with absolutely NO change in energy levels or weight. Don't waste your money

14 March 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello JC,

We are sorry to hear your claim about the product. And since our products produce different results for different people and different sensitivity levels to the ingredients, we do not guarantee specific results or offer a money-back guarantee. Thus, the reason we have listed all the ingredients on our Product Info Sheet which can be found on our main website. This way a customer can preview the ingredient list or any Warning labels before they buy the product. if you have any further questions about the product, you have access to our Product Coach at productcoach@itworks.com.

We wish you well.

Sincerely,

It Works!

Rated 3 out of 5 stars

Be aware…

Was going to try this product from a FB friend but
after reading these comments, I don't think I will.
I really only wanted one month to try and see if I liked it before I committed to anything. The comments are really only about customer service and not the product itself.

9 March 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hi Stacie,

We are sorry to hear about this matter. For any questions or concerns about any of our products, you have access to our Product Coach at productcoach@itworks.com.

Sincerely,

It Works!

Rated 1 out of 5 stars

Absolute scam

Absolute scam!

I signed up to become a distributor for It works! Paid over £140 for it including online training which I never took part in. Due to unfortunate circumstances I had to cancel my account and rang up asking for a refund as I have made no sales etc. I was told I would get a refund once my trial products were sent back to the warehouse in the Netherlands.

Package sent back tracked (February 2023). Arrived in Netherlands but they never accepted it. Online tracking said addressee never collected it. So now it is being sent back to me. Called the support line to which I was told 2 orders were sent to me. One was a replacement. I said I only received 1 package. I knew nothing of a replacement order. This went back and fourth only to be told I would get no refund whatsoever.

Do not get involved with this company, if you have to send something back it’ll be back with you in another two months and you will get no refund. What a joke. Absolute scam!

2 March 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Holly,

We are sorry to hear about this matter. We have just reviewed your account and find that you did return your order. Unfortunately, it is unclear why customer service issued you a replacement order. Based on this information, we have issued you a full refund today. Also, we will send you an email with more details.

Thank you for bringing this to our attention.

Sincerely,

It Works!

Rated 5 out of 5 stars

Great Cleanse and weight loss so far

Great Cleanse and weight loss so far! Amazing products - They Work! I am also very happy with the autoship - I can put a monthly order on hold and have it shipped when I need it and also change and update my order easily. Great website with helpful information on all the products

28 February 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hi Jo,

We are so happy to hear you love our amazing products and services as much as we do! Thank you for sharing your personal results. Everyone is different and results will vary. We look forward to having you for more years to come!

Sincerely,

It Works!

Rated 1 out of 5 stars

Don't waste your time

I used to love the it works products and referred a bunch of people. I added a buy one get one on my subscription but only received one of the items and when I called and emailed, they refused to acknowledge that I ordered the bogo. This is a seasonal product that is only listed as bogo btw, not sure how I would order that wrong?! Literally losing my business over a bogo item is ridiculous! Overall the products are over priced and there are more reasonably priced items that work just as well. Don't waste your time.

9 February 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Ashley,

We are sorry to hear about this matter. In order to investigate further we would need some additional information such as email address, phone number, full name or address to locate your account. You may email us at Compliance@ItWorks.com and in the Subject Field please type Trustpilot.

Also, as an alternative It Works! Customer Support can be found at https://itworks.com/contactus . This site also has a Chat service available.

Sincerely,

It Works!

Rated 1 out of 5 stars

Very unprofessional I have screenshots…

Very unprofessional I have screenshots of flirtatious and sexual harassment. Filling a case with the BBB as well. I know I'll be contacted soon talk to you later guys.

9 February 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Sunny Valley Expess,

We are sorry to hear about this matter. However, when you make claims such as this you need to provide supporting documentation. Compliance cannot investigate hearsay accusations, we need concrete proof. Please provide any screenshots, applicable links, conversations etc. and email to Compliance@itworks.com. And once received, we will investigate further.

Sincerely,

It Works!

Rated 1 out of 5 stars

Review the REVIEWS First!!!

So wish I would have checked the reviews first. UGH! The sales tactics are misleading when you think you are purchasing ONE bottle and then you are told 90 DAYS so you receive 3 bottles @ $50.47/bottle. I call to cancel, I am told I can postpone next order but not cancel at this time. I have repeatedly requested my password to be reset and have never received an email from the company. It just confirms the fact you can't trust anyone these days.

8 February 2023
Unprompted review
It Works!® logo

Reply from It Works!®

Hello Stacy,

We are sorry to hear about this matter. Our records show that you contacted customer service and received return labels. Please be advised we have issued you expedited full refunds on your December and January orders. We see that the orders are in transit to our warehouse.

We wish you well.

Sincerely,

It Works!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look