While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

3.0

Average

TrustScore 3 out of 5

20 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

Bra att priserna varit låga under många…

Bra att priserna varit låga under många år.
Men nu erbjuds inte alla de varor man köpt tidigare till ett lägre pris. Det som var bra har varit alltför billigt och bra alltså.
Inte trevligt att brunetten i kassan visar sig så fåordig och korthuggen i relationen med kund, kan vara pågrundav att kunden kom tillbaka med en defekt mindre vara som hon då ett år tidigare först vägrat att ta tillbaka!
Huddinge centrum-kund

1 June 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Det brukar skapa förtroende hos kunder…

Det brukar skapa förtroende hos kunder när de kan göra en reklamation utan att behöva förklara sig i detalj eller ha vittnen. Tyvärr verkar det inte gälla i Barkarby, där den snåla chefen insisterar på att man ska diskutera i 30 minuter – för ynka 30 kronor.

9 March 2025
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Affären i Huddinge var välsorterad men…

Affären i Huddinge var välsorterad men personalen är i stort behov av en kurs i hur man bemöter kunder, i synnerhet den ena av de två unga tjejerna. Man fick verkligen intrycket av att man förolämpade henne personligen när man frågade om en vara.

24 February 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Pinsamt!

Jag är ofta där och handlar sen jag flyttade till Kungsholmen. Jag hittar mitt och är nöjd. Men jag hamnade i kö idag där er personal enbart pratade om nya jobb dom ska söka osv., tjejen i kassan var mer intresserad av sin kollega som satt på en stol bredvid kassan och åt godis?
Undervåningen är tom på personal, finns ingen att fråga om sortiment för alla sitter på övervåningen och pratar illa om sitt jobb? Jag är butikschef och förvånad över ert kundbemötande idag
Förstår att det är billig arbetskraft men det här var under all kritik, pinsamt!

25 July 2023
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Beställde en stor spegel häromdagen som…

Beställde en stor spegel häromdagen som hade en otroligt missvisande beskrivning. Det stod antik mässing, men var i verkligheten guldglittrig. Självklart blev det retur då den skar sig med all övrig inredning i hemmet och var långt ifrån vad jag förväntat mig. Vad jag dock inte var beredd på var att jag fick göra allting själv. Det var " skicka den med valfritt fraktbolag till adressen " och jag har aldrig varit med om att ett företag ( litet som stort ) låtit kunden göra det själv. Där brukar alltid företaget skicka eller boka retursedel som kunden enkelt kan skriva ut och klistra på paketet. För att bespara kunden det besväret. Det är för mig bra service, men istället fick jag som kund gå igenom alla fraktbolagssidor för att hitta billigaste frakten och till min chock skulle det kosta mig 300 kr att skicka tillbaka spegeln. Spegeln kostade 700kr, och jag betalde 69kr i frakt för att få hem den. Det blev otroligt mycket extrabesvär och pengar som jag inte hade räknat med. Annars var de tydliga i kommunikation och förklarade varför det var så. Har förståelse för att man som mindre företag inte har samma förutsättningar som större och kan erbjuda sina kunder lägre frakter m.m. för att resurserna inte finns, men försämrar helt klart min upplevelse, och litet företag eller inte så tycker jag att returfraktsedel ska vara given, inte att man säger. "det där får du göra själv". precis som att du som kund inte är värd tiden som det tar att fixa det på. Nej, det känns inte riktigt bra. Nu har jag beställt frakt och skickat iväg spegeln så nu hoppas jag på att allt går som det ska, men hädanefter så kommer jag beställa från företag där jag kan garantera en överkomlig frakt ifall retur skulle behövas för detta förlorade jag jättemycket pengar på.

30 November 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Snabb leverans, välpaketerade paket

Panikbeställde födelsedagspresent till pappa eftersom min lokala butik hade slut på just den saken. Stod 3-8 dagars leverans så var lite orolig om det skulle komma i tid men kom redan efter 1 dag. Väldigt bra paketerat och bra med varningssymboler om ömtåligt gods! Kan varmt rekommendera.

1 September 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

kundtjänst kunde inte hjälpa till på…

kundtjänst kunde inte hjälpa till på något vis alls, dem kom med ursäkter att dem är ett litet företag, får högre returkostnader (300 spänn) pga det, osv.. fast man tar kontakt med kundtjänst direkt när man fått bekräftelsen, att ordern är klar men men att det står fel leveransadress! dem kan inte ändra eller göra någonting åt det. det går tydligen inte att avbryta det, går inte att lägga en ny beställning, går inte att dra in den i retur. (tror inte ens den hunnits skickats), går inte heller att bara ändra själva leverans adressen. (fast jag vet att det går, lol, det kostar 300 spänn det med, men innebär lite extra krångel från deras sida eftersom dem måste ta kontakt med leveransföretaget, har nämligen fått erbjudande om det tidigare, när jag hadde ett annat felskickat paket.)
dem säger dessutom att dem inte alls gick på klarnas uppgifter, fast jag beställde det via klarna, klarna hadde fel uppgifter (tog kontakt med klarna) jag hadde fyllt i mina nya uppgifter självt, men det hadde inte uppdaterats.. så därför var min gamla adress kvar. da.
like whut are you guys trying to tell me.
i know it was my fault from the beginning eftersom det är mitt eget fel, att klarna har fel uppgifter.. men dem försökte vrida ifrån sig det, säga att det var jag som själv skrivit in de gamla uppgifterna, att dem inte alls går via klarna. like, im not trying to blame you guys. im just asking for a solution.
alla andra jag beställt från, har kunnat komma med någon form utav lösning, eftersom det blivit fel adress flera gånger, pga gamla uppgifter hos klara. alla andra har kunnat hjälpa mig på något sätt, förutom NI.
thats why im pissed. like, eran kundservice är sämsta jag träffat på faktiskt.
så tips till alla som vill handla hos inn och finn, räkna inte med deras kundtjänst.
det är bättre att gå till fysiskt butik och handla än att beställa och något blir fel, för dem vet tydligen inte hur man ändrar i beställnignar efter att dem ska skickas/har skickats iväg.

9 July 2021
Unprompted review

Is this your company?

Claim your profile to access Trustpilot’s free business tools and connect with customers.

Get free account

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look