kundtjänst kunde inte hjälpa till på…
kundtjänst kunde inte hjälpa till på något vis alls, dem kom med ursäkter att dem är ett litet företag, får högre returkostnader (300 spänn) pga det, osv.. fast man tar kontakt med kundtjänst direkt när man fått bekräftelsen, att ordern är klar men men att det står fel leveransadress! dem kan inte ändra eller göra någonting åt det. det går tydligen inte att avbryta det, går inte att lägga en ny beställning, går inte att dra in den i retur. (tror inte ens den hunnits skickats), går inte heller att bara ändra själva leverans adressen. (fast jag vet att det går, lol, det kostar 300 spänn det med, men innebär lite extra krångel från deras sida eftersom dem måste ta kontakt med leveransföretaget, har nämligen fått erbjudande om det tidigare, när jag hadde ett annat felskickat paket.)
dem säger dessutom att dem inte alls gick på klarnas uppgifter, fast jag beställde det via klarna, klarna hadde fel uppgifter (tog kontakt med klarna) jag hadde fyllt i mina nya uppgifter självt, men det hadde inte uppdaterats.. så därför var min gamla adress kvar. da.
like whut are you guys trying to tell me.
i know it was my fault from the beginning eftersom det är mitt eget fel, att klarna har fel uppgifter.. men dem försökte vrida ifrån sig det, säga att det var jag som själv skrivit in de gamla uppgifterna, att dem inte alls går via klarna. like, im not trying to blame you guys. im just asking for a solution.
alla andra jag beställt från, har kunnat komma med någon form utav lösning, eftersom det blivit fel adress flera gånger, pga gamla uppgifter hos klara. alla andra har kunnat hjälpa mig på något sätt, förutom NI.
thats why im pissed. like, eran kundservice är sämsta jag träffat på faktiskt.
så tips till alla som vill handla hos inn och finn, räkna inte med deras kundtjänst.
det är bättre att gå till fysiskt butik och handla än att beställa och något blir fel, för dem vet tydligen inte hur man ändrar i beställnignar efter att dem ska skickas/har skickats iväg.
9 July 2021
Unprompted review