Homeaglow Reviews 2,227

TrustScore 1 out of 5

1.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 736 reviews, most reviewers were let down by their experience overall. Many people were dissatisfied with the service, finding it misleading due to hidden fees and an unclear subscription model. Customers frequently reported issues with pricing transparency, noting unexpected charges and a lack of clarity regarding the true cost of services. The cancellation process was also a major source of frustration, with many encountering significant and undisclosed cancellation fees. Though some customers were satisfied with the quality of the cleaning and the professionalism of individual staff members, a few other people also felt that the staff's performance was inconsistent, with some cleaners not completing tasks or arriving late. Reviewers also mentioned concerns about the company's communication and customer support.

What people talk about most

Service

Reviewers express significant dissatisfaction with the service provided. Many customers report that cleaners... See more

Staff

Consumers find staff experiences to be ambiguous, with some reporting positive interactions and others... See more

Price

Reviewers highlight negative aspects of price, consistently expressing dissatisfaction with hidden fees and... See more

Subscription

Users describe negative interactions with subscription. Many customers report being unknowingly enrolled in a... See more

Cancellation

Clients share negative opinions on cancellation, with many reporting significant frustration due to... See more

Reviews shaping this summary

Rated 1 out of 5 stars

These people are cheaters, scammers, and senior citizen abusers. They use fraudulent practices and smoke screens to cheat seniors and others of their money. Do not use them, give them credit card inf... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

1 star is far too generous for this scam. Be cautious signing up, because you are signing for a subscription. WHEN not IF you decide to cancel because cleaners/ quality isn’t there, you will have to p... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I was very much let down by Homeaglow. Like many people, I got dragged into the 6 month contract. While my initial cleaner was great and very detail oriented, I was then given a cleaner multiple times... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I wrote a review about the ongoing emails, text and calls and speaking to EMMA/VIP Service manager that I spoke with on 4/18/2026. The harassment has begun again from Emma. Don't contact or use this c... See more

Company replied


Company details

Written by the company

5-star house cleaning at affordable prices. Instantly book the perfect cleaner for your home.


Contact info

1.2

Bad

TrustScore 1 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 21% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Hidden Fees

The assigned cleaner outsourced their work so I never knew who would be coming to my home. And the customer service was terrible. There were so many hidden fees. Ended up paying 390 for a single cleaning/ending my membership early.

10 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

SCAM!

SCAM!! DECEPTIVE!! Homeaglow was not clear on their fees. I had, in writing, that I wouldn’t be charged until my 1st cleaning was completed, but there was a $39 charge on my debit card 24 hrs before my scheduled cleaning. I scheduled a 4 hr cleaning that was to be from 1-5. The cleaner was an hour late, and only stayed for 2.5 hrs. I received an email that Homeaglow was giving me .25 hrs credit voucher for not using my full 4 hrs. This should have been a voucher for 1.5 hrs. I reached out to customer support 3 times to get the voucher corrected with no response AND another charge to my card for $59. When I tried to cancel they wanted another $132 for early cancellation, and since I cancelled my debit card to avoid further fees, the cancellation request didn’t work. If I were to pay the cancellation fee, that 2.5 hr cleaning (which wasn’t thorough) would have cost me $232. Good luck collecting more money from me, Homeaglow!!

7 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

The worst company

The worst company. Absolute scam. The cleaners never come and they charge more. They also reschedule just before and say there was a 'lockout' and charge you full price even though they never cleaned

9 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I signed up for a one-time cleaning due…

I signed up for a one-time cleaning due to moving. Next thing I know my card is/was being charged bi-weekly. After learning that there is no customer support, I cancelled THEIR AUTOMATED selection of biweekly cleanings, and they are still charging my card. Will be filing complaints on every review website and will take legal action,

5 December 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Terrible service

Terrible service. I needed to cancel my membership and they charged me $195.00.

24 February 2026
Unprompted review
Homeaglow logo

Reply from Homeaglow

Hi Lasalete, we're sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding the cancellation charge. Thank you for bringing this to our attention.

For assistance reviewing your account and charges, please contact support@homeaglow.com so the details can be looked into further.

Rated 1 out of 5 stars

The ladies that cleaned our home did…

The ladies that cleaned our home did their best, but it was not great. I explained our home in great detail and was upfront and honest about how huge the house is and how much work it would require. The come on Price is just that — a come on. As others have stated, My Husband and I were so upset to see that we were being charged $49 a month and when I asked to terminate our membership, we were told that we could not do so. To this day, I am paying for it and not receiving any cleaning services.

As others have said there is not a person to contact regarding customer service and canceling the $49 charge. Period in addition to that they just send cleaners and everyone hopes for the best.

8 May 2025
Unprompted review
Homeaglow logo

Reply from Homeaglow

Hi Jeannie, we're sorry to hear about your concerns and appreciate you bringing this to our attention. We understand how frustrating billing issues can be and appreciate you sharing your experience. If you'd like further assistance, please contact our support team at support@homeaglow.com.

Rated 1 out of 5 stars

This is a scam

This is a scam. Charged for full 5 hours of cleaning because I cancelled now. House was already clean and was asking for a detailed cleaning of bathrooms, floors and windows. I don't think that cleaner even spent 30 minutes.

4 March 2026
Unprompted review
Homeaglow logo

Reply from Homeaglow

Hi Jay, we're sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding the service and charges. Thank you for bringing this to our attention.

For assistance reviewing your account and the details of the appointment, please contact support@homeaglow.com so the situation can be looked into further.

Rated 1 out of 5 stars

Is it theft, deceptive, or just outrageous charges for useless service?

I've had a poor experience with Homeaglow. They charged me for the 'Included' membership and intended to continue to charge me monthly. Their service prevented me from coordinating with the cleaner in real time and resulted in my needing to finish the tasks left undone. Their service response to my call for help was limited to 1 message every day, (the same delay as communicating with the cleaner), and ignoring the outrage of the deceptive charges.

I understand that they are facing a class action lawsuit for deceptive practices.

They say 6 month membership is included, then charge you $59 a month for that membership. It cost me the $59, (the initial charge), plus $70 more to cancel that membership.

The platform feels like it introduces an unnecessary delay in communicating with your cleaner. My cleaner did acceptable work, left after 4 of the 7 hours quoted. I wasn't charged for those 3 unused hours, but i had specifically asked that my cabinet doors be cleaned and floors moped. That didn't get done. 30 minutes after they left I contacted the platform to get them back to finish as my event was starting the next morning. Aside from the automated response, I heard nothing until after my guests had arrived the next day.

My experience, based on the class action lawsuit, doesn't seem to be a one time thing. I refuse to use them and recommend looking for a more responsive organization. They have under-whelmed me.

25 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Incredibly dishonest business practices.

Cleaners were great, company is one of the shadiest I’ve ever experienced. The intro rate is a trap that you either have to pay them $160 to cancel or stay for 6 months. Once you complete the 6mo that rounds to 7 it is almost impossible to cancel. After the cancellation, they enable recurring cleanings without your knowledge. Barely noticed a cleaner had accepted a cleaning I was not aware of. I was able to find the setting in the settings area of my profile but incredibly shady which is half the reason I cancelled my membership. Sad and disgraceful. Concept would have been great with a more ethical company.

7 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

If I could give it a 0 star rating I…

If I could give it a 0 star rating I would! The misleading pricing and mediocre service I was provided was a joke. I went back and forth with them to end my subscription for a few months and wasting over $300 by the time I was finally released. I need info if anyone knows about lawsuits against them for this. I can’t believe they’re still in business.

5 July 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

will not stop autopayments even after subscription cancel

My mother hired homeaglow thinking that they were a reputable business. Cleaners came twice and the service was acceptable. But she decided to move on to another company. But for 2 years and counting my 95-yr-old mother has been trying to cancel her subscription and automatic payments. Despite many phone calls, support tickets on their website, and emails, the automatic withdrawals have not stopped. There are quite literally countless complaints about this very problem. Simply search online and there are a multitude of complaints and, apparently, lawsuits, about the issue. I feel for the employees---they're just trying to do a job. I hope they're not treated as shabbily as their customers.

1 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Homeaglow is a scam

This company is a scam. Their entire business model is to offer a very cheap cleaning, and within the terms of service they hide a recurring monthly fee that you are unable to cancel for half a year.

I've tried sorting this out with their customer support department, but have been unable to. STAY AWAY.

10 January 2026
Unprompted review
Homeaglow logo

Reply from Homeaglow

Hi Kasper, we appreciate the opportunity to address your concerns and we're glad we could resolve them. If you have further questions or feedback, we’re here to help at support@homeaglow.com!

Rated 1 out of 5 stars

Deceptive practices

Deceptive practices. They sell you a $19 cleaning and then charge you for many things not mentioned in initial offer. Do not use this service. Very bad customer service.

9 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

First off Sonia Torres when your guys's…

First off Sonia Torres when your guys's clients does a rush job doesn't get everything done correctly this is not the first time that she's done this and I have multiple people who said the same thing about her you guys need to check your clients more on what they come and bring to their job before they get here you guys are the worst

2 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Stay away from this scam

Title: DECEPTIVE PRICING & HIDDEN SUBSCRIPTION TRAP – BEWARE!
Review Content:
Homeaglow uses deceptive marketing tactics to lure customers in with a "$19 whole house cleaning" offer, only to secretly enroll them in a monthly "ForeverClean" membership charged at $59/month without clear consent.
When I tried to cancel this unauthorized subscription, I found no direct way to do so on their website without being forced to pay an outrageous "early cancellation fee." Their customer support is non-existent—they don't answer phones and ignored my initial emails. Only after I escalated the issue did I receive a canned response from "Emma" trying to negotiate a smaller fee instead of providing the full refund I am entitled to.
This is not a professional cleaning service; it's a subscription trap designed to play games with your money. I have already reported this to my bank as an unauthorized charge and filed a complaint with the BBB.
STAY AWAY from this scam!

3 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

THE WORST I'VE HAD $19 FOR 1ST CLEANING…

THE WORST I'VE HAD $19 FOR 1ST CLEANING NOT TRUE SHE CAME WITH NO SUPPLIES NOT EVEN A RAG I GAVE HER PAPER TOWELS AND SPRAY BLEACH THE MOTHER CAME INSTEAD OF THE DAUGHTER. THE WORST IS HOW THEY GO IN YOUR ACCOUNT AND TAKE WHAT THEY WANT. CANCEL MY CARD THEM AND THEY STILL TOOK MONEY NOBODY WILL RETURN A CALL BUT WILL E-MAIL YOU WITH THE SAME E-MAIL OVER AND OVER EVERY DOG HAVE THERE DAY AND THE WORST YOU ARE THE WORST YOU GET BACK TOUCH MY ACCOUNT AGAIN AND BBB HERE'S MY LAWYER TRULY WORKING FOR SATAN. LIES AND MORE LIES.

3 March 2026
Unprompted review
Homeaglow logo

Reply from Homeaglow

Hi Darlene, thank you for allowing us to work with you on this matter. We’re glad we could resolve your concerns. If you need any additional assistance, feel free to reach out at support@homeaglow.com.

Rated 2 out of 5 stars

Found a resolution to my complaint.

Previous problem: I’ve had two cancellations, no option for a cleaner that charges less than $30/hr. I pay a monthly fee plus hidden fees. They cannot accommodate my schedule, and have very few cleaners in my area. They threaten an additional $30/hr for previous cleanings and the first “free” cleaning (that actually cost the monthly plus fees) if I try to cancel before the 6mo commitment.

Update: Homeaglow contacted me. They let me out of the minimum commitment with no penalty, and offered a discounted monthly rate of $25/mo with a discount toward the next cleaning. They also refunded the monthly for Feb since I received no cleanings.

3 February 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look