Angi Leads Reviews 37,226

TrustScore 2 out of 5

2.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 153 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many people expressed significant dissatisfaction with the service, perceiving it as not delivering expected value due to issues with lead quality and relevance. Customers frequently reported being charged for irrelevant or low-quality leads, often outside their service area or industry, leading to wasted time and money. The payment system also drew strong criticism, with many experiencing unexpected charges, difficulty canceling accounts, and unclear fees. Reviewers consistently described customer service as "horrible," "unprofessional," and "nonexistent." They reported unhelpful staff who were dismissive, repeated scripted lines, and made it difficult to resolve issues or obtain refunds. The pricing was also a major point of contention, with many feeling that the cost of leads was exorbitant given their poor quality and the lack of guaranteed results.

What people talk about most

Service

Customers consistently note negative experiences with service. Many reviewers express concerns about the... See more

Payment

Clients express significant dissatisfaction with the payment process. Many reviewers report unexpected... See more

Customer service

Customers consistently express strong dissatisfaction with customer service. Many report being tossed between... See more

Staff

Reviewers express significant dissatisfaction with staff interactions. Many customers report being... See more

Price

Reviewers highlight negative aspects of price, consistently expressing dissatisfaction with various charges.... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

I found out the hard way that Angi is only worried about their profit, NOT the customers. My contract with Angi was for $280 a month of leads. First I wasn’t getting the correct amount of leads then... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Angi Leads are a bunch of crooks. They just took $517 from my account today that they said was for leads from last week. I never spoke to a potential customer. They just take money from contractors. I... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Avoid. Canceled my account the next day, never received the promised refund, and Angi claimed it was “completed” without proof. Bank confirmed no refund was sent. Despite this, Angi kept billing me, t... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

⭐ 1 star False promises. Unethical behavior. Angi’s sales rep rushed me into a 12-month contract, promising I’d get furniture assembly leads. After signing, I found out they don’t even offe... See more

Company replied


Company details

  1. Home Services

Written by the company

Over 30 million homeowners have trusted Angi Leads (formerly HomeAdvisor Pro) to help them find quality pros with the expertise to turn their home improvement dreams into reality. It's just one of the reasons you can depend on us to bring you highly targeted prospects that will grow your business. Getting started is easy. Sign up today and let us help you grow your business, one homeowner at a time. Learn More: See Demand How It Works Success Stories Sign Up Today


Contact info

2.2

Poor

TrustScore 2 out of 5

37K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 94% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

It’s a horrible sinful shame that…

It’s a horrible sinful shame that Angie’s Became Angie in the control of the past HomeAdvisor. Her name is trashed because of unscrupulous thieves who don’t care about homeowners nor contractors and are simply out there for the greedy buck. Of course,, like HomeAdvisor, their time is limited and future lawsuits against them are on the horizon, repeating HomeAdvisor s history.

22 May 2025
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Kathleen thank you for bringing this to our attention. We are very sorry to hear that your experience has been anything but positive. We’d welcome the opportunity to discuss this further. If you’d like, please reach out to our Customer Care team at 888-811-2644 and we'll gladly assist you. Best, Ammi AngiSupport.

Rated 1 out of 5 stars

Horrible

Horrible. First of all you need to give your credit card to sign up for the trial. It says it will not charge but it did charge me $50. I called to be told it was just an authorization and would fall off in 72 hours. It's been over a week now and it has not. Now I just had 9 bougus charges come through overdrawing my account by $700. I haven't used my card for anything not 1 thing that I don't use it for every day so it has to be this. Do not use. They are croooks!!!!

26 January 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Rachel, Thank you for your feedback. We regret to hear about the challenges you’ve faced with your experience. Our team is here to help you address any concerns. Please contact our Customer Care specialists at 888-819-2644. We’re ready to assist you and find the best solutions. Best, Estefany from Angi

Rated 1 out of 5 stars

total scam

total scam, expensive and fake leads, can't modify account without calling in, can't delete account, fraudulent charges

2 February 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Joshua,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that your advertising experience has been anything less than positive. We are happy to discuss strategies to help you see more success from your leads and address any concerns you may have. You can reach our Customer Care team at 888-819-2644 to speak with a specialist.

Best,
Hector from Angi

Rated 1 out of 5 stars

Needs Reporting To The FTC

I enrolled in Angi Pro on an annual subscription based on representations about lead volume and quality. In practice, the service delivered almost no usable leads and resulted in zero jobs over roughly two months.

When I raised concerns and requested cancellation, I explicitly stated that cancellation was not authorized if an early termination fee would be charged. Despite this being documented in chat, Angi proceeded to cancel the account and charged $1,225 anyway.

The response since then has been to redirect me to phone numbers where nothing is resolved, while maintaining that the charge was “required by policy,” despite the lack of authorization.

I’m sharing this so other businesses understand the risk. Even if a company claims you “agreed” to certain terms, consumer protections still apply when charges are processed without consent or services are materially misrepresented. Concerns like this can be reported to the FTC at ftc.gov.

As you notice below, they have a bot who will pretend to reach out and try to resolve the issue.

27 January 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Kody,

Thank you for your feedback.

We regret to hear about the challenges you’ve faced with your experience. Our team is here to help you address any concerns. Please contact our Customer Care specialists at 888-819-2644. We’re ready to assist you and find the best solutions.

Best,
Hector from Angi

Rated 1 out of 5 stars

Highly not recommended

I’ve used them for years. Always had an issue with getting fake leads or leads that were not in my service area or services that I offered. They will likely never refund any request for a lead. I called over the span of six months to speak with my account manager who was never available or gave me a phone call back. When I called to cancel they told me no refunds were possible and that they could have fixed the problem six months earlier, but they never reached back out to me. Highly highly do not recommend.

29 January 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Jacob,

Thank you for your feedback.

We regret to hear about the challenges you’ve faced with your experience. Our team is here to help you address any concerns. Please contact our Customer Care specialists at 888-819-2644. We’re ready to assist you and find the best solutions.

Best,
Hector from Angi

Rated 1 out of 5 stars

Unfinshed

Y'all never got my 500 dollars back when zahner interprise didn't finish the job

15 December 2025
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi there, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your advertising experience has been anything less than positive. We are happy to discuss strategies to help you see more success from your leads and address any concerns you may have. You can reach our Customer Care team at 877-947-3639 to speak with a specialist. Best, Estefany CX Team

Rated 1 out of 5 stars

PLEASE DON’T FALL FOR THEIR SCAM!!!!

Please don’t fall for their scam!!! They will sweet talk you, into a contract you don’t fully comprehend. I was scammed $2000k for a cancellation fee. Something I enforced I was not happy with the service provided. They immediately canceled me and charged me $2k for it. I’ve tried to call numerous times and now they won’t pick up my phones. Don’t get ripped off like I did. I too was reading these reviews back in the day. Thinking I wouldn’t get ripped off by them.

20 January 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi there,

Thank you for your feedback.

 We are sorry to hear that your advertising experience has been anything less than positive. We are happy to discuss strategies to help you see more success from your leads and address any concerns you may have. You can reach our Customer Care team at 877-947-3639 to speak with a specialist.

Best,
Hector CX Team

Rated 1 out of 5 stars

It's a scam!!

This is an absolute SCAM ! They rip off contractors by charging outrageous amounts for fake leads and then refuse to return the money—even when you can clearly prove the lead is fake. Customer service is completely nonexistent. Stay away from this company at all costs!

17 January 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Gerta, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your advertising experience has been anything less than positive. We are happy to discuss strategies to help you see more success from your leads and address any concerns you may have. You can reach our Customer Care team at 877-947-3639 to speak with a specialist. Were here to help. Best, Esefany from Angi

Rated 1 out of 5 stars

I'm a contractor located in NC

I'm a contractor located in NC. Angie's was providing me with leads, but I have to said that they don't care about quality leads they only care about the monthly charges to your account, they don't care about refunding your leads amount in the next sicle and if you call asking for refund they will tell you that they are going to credit it on the next bill sicle but you never see it. It was the worst decision ever for my business.

2 January 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Ad,

Thank you for your feedback

We are sorry to hear that your advertising experience has been anything less than positive. We are happy to discuss strategies to help you see more success from your leads and address any concerns you may have. You can reach our Customer Care team at 877-947-3639 to speak with a specialist.

Were here to help

Best,
Klaidy from Angi

Rated 5 out of 5 stars

Gary’s Handyman Services (903)…

Gary’s Handyman Services (903) 617-1947 in Tyler, Texas did an outstanding job on removing a built in cabinet in my home, getting the Sheetrock ready, replacing missing trim, then painting to match.
We just hired him for another job!

14 January 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Annie,

Thanks so much for sharing with us your positive experience with this pro! It's great to hear that you have found a pro you can entrust your future projects to. If you haven’t done so already, feel free to leave them a review either through the app or at www.angi.com.

Best,
Hector AngiSupport

Rated 1 out of 5 stars

If you are a business owner

If you are a business owner, STAY AWAY!!! Terrible leads, terrible customer service, zero accountability for their horrendously flawed system.

10 January 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Javier,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that your advertising experience has been anything less than positive. We are happy to discuss strategies to help you see more success from your leads and address any concerns you may have. You can reach our Customer Care team at 877-947-3639 to speak with a specialist.

Best,
Hector CX Team

Rated 1 out of 5 stars

Terrible company

Terrible company. Was baited into continuing to work with them over the last few years. They lie about the contracts they provide. Lie about fees and cancelation just to try and get you to stay with them. Was paying 1200$ a month then tried to cancel they said they would
Give me 700$ a month in leads for 300$ and I realized after 6 months they were only
Giving me 350$ worth of leads. I tried to cancel again and they charged me 700$ cancelation when they he sales rep said I’d be month to month with no cancelation.

11 January 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Justin, we appreciate your feedback and apologize if this experience was less than positive. It is our goal to maintain a high quality and reliable platform for all professionals using the Angi Services. Part of this includes equipping you with knowledge about payments. Your business is paid the amount listed by Angi for the job. In addition, certain loyalty rewards and fulfillment bonuses may be applied, increasing your business’ pay-out. To learn more about this, feel free to visit https://bit.ly/3VlNqxv. Our Pro Support team would be happy to review your account to better address any concerns and can be reached at prosupport@angi.com. We'll gladly assist you. Best, Ammi from Angi.

Rated 1 out of 5 stars

Predatory Practices & Zero Integrity – They Stole $2,000+ from My Small Business

I am a veteran and a small business owner, and my experience with Angie (Angi) has been an absolute nightmare. This company operates on predatory tactics, misleading sales pitches, and a total lack of professional integrity.
The Bait and Switch:
When I signed up, I provided a specific ZIP code coverage area for leads. Almost immediately, I began receiving leads far outside my territory. When I investigated, I discovered that their representative had "slipped in" extra ZIP codes I never agreed to just to justify their lead costs. They effectively modified my service area without my consent to charge me for leads I couldn’t even use.
Broken Promises:
A major part of their sales pitch was "reputation management," promising to migrate and add my reviews from other sources to my profile to build client trust. Despite multiple phone calls and "promises" that they would get right on it, it was never done. I was paying for a service they simply refused to provide.
Predatory Fees:
When I realized I was getting zero ROI and being charged for bogus leads, I tried to resolve it. Instead of fixing the issues, they essentially forced me into a position where I had to cancel. They then hit me with a $2,000+ "Early Termination Fee." They took over $2,000 from my account right as I was entering my slow season, showing zero regard for the financial health of the small businesses they claim to support.
The "Service" Experience:
I recently spoke with a "Relations Specialist" who was dismissive and talked down to me. Their stance is: "We have your money, the contract says we can keep it, and if you don't like it, we'll send you to collections." There is no voice of reason or accountability at this company. They are up $2,000+ on me for less than a month of "service" where they failed on every single promise.
Bottom Line: If you are a small business owner, STAY AWAY. They will ignore your requested boundaries, fail to deliver on technical promises, and then use "contractual" traps to drain your bank account. They aren't a partner; they are a liability.

8 January 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi there, we are sorry to hear that your advertising experience has been anything less than positive. We are happy to discuss strategies to help you see more success from your leads and address any concerns you may have. You can reach our Customer Care team at 877-947-3639 to speak with a specialist. Best, Estefany AngiSupport

Rated 1 out of 5 stars

We repeatedly received leads from Angi…

We repeatedly received leads from Angi that were not valid or contactable, disconnected numbers, wrong information, and no real way to reach an actual customer. When we contacted support, we were told they do not control or guarantee whether the leads are valid, which is extremely concerning for a paid lead service.

After a long conversation requesting cancellation, making it clear we did not authorize any cancellation fee, the fee was still processed. We are now disputing the charge and documenting everything.

Businesses deserve real leads and honest service. Unfortunately, that was not our experience.

Hi Hector, thank you for replying.

We have already contacted your support team multiple times over the past months and nothing has been resolved.

To clarify:
– We are not a homeowner. We are a contractor who paid for Angi Leads.
– Most of the “leads” we received were not real or valid customers (wrong numbers, disconnected numbers, invalid information, or people who had no idea why we were calling).
– Your own support team told us that Angi does not guarantee whether leads are real, which is extremely concerning for a paid lead service.
– During our cancellation call we clearly stated that we did NOT authorize any cancellation fee, yet the fee was still processed without our consent.

At this point, what we need is not another generic email.
We are requesting:
1️⃣ Written acknowledgment of the invalid leads
2️⃣ Full reversal of the unauthorized cancellation fee

We will continue communication, but we prefer everything in writing for documentation and transparency.

Thank you,

As Angi suggested, we contacted support again. Unfortunately, instead of reviewing evidence or the recorded call, we were simply told that their “internal notes” say we authorized the cancellation and fee. This is NOT accurate. During the call we clearly stated multiple times that we did NOT authorize any cancellation fee and did NOT consent to being charged.

It is extremely disappointing that Angi chooses to rely only on what their representative wrote, instead of what the customer clearly said or reviewing the recorded call that would prove it.

In addition, our issue is not just about quantity. The majority of the leads we received were NOT real or usable customers (wrong numbers, disconnected numbers, invalid information, or people who had no idea why we were contacting them). We received around two usable contacts at most, not what was shown in the app, and definitely not real prospects.

We continue requesting:
– Review and acknowledgment of the invalid/unusable leads
– Review of the recorded call
– Full reversal of the unauthorized cancellation fee

So far, we are still not receiving a resolution.

4 January 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi there,

Thank you for taking the time to share your feedback!

We regret to hear about the challenges you’ve faced with your experience. Our team is here to help you address any concerns, including questions about collections. Please contact our customer care specialists at 877-947-3639. We’re ready to assist you and find the best solutions.

Best,
Hector from Angi

Rated 1 out of 5 stars

My experience with Angie as a…

My experience with Angie as a contractor has been horrible they overcharge for leads and most of the phone numbers are disconnected or doesn’t connect you with a potential customer who needs services, and they try their hardest not to reimburse you for bad leads..complete scam

6 January 2026
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Antonio,

We are sorry to hear that your advertising experience has been anything less than positive. We are happy to discuss strategies to help you see more success from your leads and address any concerns you may have. You can reach our Customer Care team at 877-947-3639 to speak with a specialist.

Best,
Hector AngiSupport

Rated 1 out of 5 stars

Terrible company and customer service

Terrible company and customer service. Lies from the very start. When signing up they never mentioned a year long contract. We were told we could cancel any time, no charge…after a month of useless leads (people would say they didn’t sign up for anything OR no answers) we decided to cancel our plan… we were told we signed a year contract … over the phone?? Ok..and that we’d have to pay whatever was left of the contract which was $1,800. Or stay in our plan and continue paying 780/month..no thanks. Please if you’re a company owner don’t get caught up in their lies. Whatever they advertise is all false. Taking advantage of companies trying to make it.

27 November 2025
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Mikaylaa,

We are sorry to hear that your advertising experience has been anything less than positive. We are happy to discuss strategies to help you see more success from your leads and address any concerns you may have. You can reach our Customer Care team at 877-947-3639 to speak with a specialist. We're here to help!

Best,
Hector AngiSupport

Rated 1 out of 5 stars

Scam leads

Ive been here since it was Service magic, or whatever the name was. The leads used to be cost effective and lead to actual bids. Now if I miss re-pausinng them Ill get a bombarded with junk before I can pause it
within in the same day. Every single one is a scammer. And the company refuses to give refunds. They need to be sued, seriously. They have just become a money grabbing scam operation.

30 November 2025
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi there, thank you for your feedback. If there is anything we can do to help you have a more positive experience, feel free to reach out to us at homeowner@angi.com so that we can locate your account and follow up with you. Best, Estefany AngiSupport

Rated 1 out of 5 stars

Just lies since the beginning

Just lies since the beginning, they told me i could transfer my reviews from Yelp, once i paid resulted i can't, The supposed clients doesn't answer when you contact them, and now you sign a contract per a year, so now I'm screwed because now i have to pay $560.00 per month for a whole year for fake leads. I'm such an idiot.

10 December 2025
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Miguel,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that your advertising experience has been anything less than positive. We are happy to address any concerns you may have. You can reach our Customer Care team at 877-947-3639 to speak with a specialist. We're here to help!

Best,
Hector from Angi

Rated 1 out of 5 stars

It’s crazy that most everyone who wrote…

It’s crazy that most everyone who wrote a review and left one star and that’s because zero was not an option! Yet, they have 87% of people who rated them 5 stars?? I hope people read the reviews and not the ratings!

12 November 2025
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Pepper,

Thank you for your feedback.

If there is anything we can do to help you have a more positive experience, feel free to reach out to us at homeowner@angi.com.

Best,
Hector, AngiSupport

Rated 1 out of 5 stars

Scam all the way

Scam all the way, once they have your card information they play a game of withdrawing money at random for no leads. Then, after you fight for a refund, they take their time. They wont take your card information off of their file even though your account is canceled.

12 December 2025
Unprompted review
Angi Leads logo

Reply from Angi Leads

Hi Mark, We appreciate your feedback, and we apologize if the experience you had was anything less than positive. Please contact us via chat or by email at prosupport@angi.com so that we can learn more about your specific situation and address your concerns. Best, Estefany from Angi.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look