Clarks USA Reviews 

7,334
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 590 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the footwear for being exceptionally comfortable, well-built, and available in a wide variety of attractive daily styles and lovely colors. Consumer feedback constantly features impressively fast delivery times and completely smooth, straightforward online ordering processes that make shopping very convenient and pleasant. However, some people mentioned experiencing occasional issues regarding sizing consistency or unexpected difficulties when attempting to process product returns at local retail stores. A few reviewers also noted that certain purchased products featured materials that did not hold up as well over extended periods or occasionally experienced longer shipping durations.

What people talk about most

Product

Users describe great satisfaction with the product, highlighting that shoes fit well, offer wonderful... See more

Quality

Clients share positive opinions on quality, consistently highlighting that shoes are well made, comfortable,... See more

Delivery service

Reviewers highlight positive aspects of delivery service, noting that packages arrive fast, promptly, and in... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order processes, as many reviewers highlight quick... See more

Return policy

Consumers find return policy to be ambiguous, with some reviewers reporting a very smooth and helpful... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Have been wearing Clark’s for years and have never been disappointed. This purchase was to re-purchase a favorite. Didn’t give 5 stars because delivery time was lengthy. 

Rated 4 out of 5 stars

The experience was fine. The shoes arrived earlier than promised. This can be a problem when a package arrives days before plan and no one is available to accept the package

Rated 5 out of 5 stars

Love Clark's! Have purchased multiple pairs of both men and women's shoes. The shoe quality is always great and the sale prices are fantastic. The website is easy to use with wonderful filters to... See more

Rated 5 out of 5 stars

Clarks has the best shoes for me... even recommended by my podiatrist as one of his preferred shoe brands. Always comfortable. Purchasing and returns are very straightforward. I just wish the local... See more


Company details

  1. Shoe Store

Written by the company

At Clarks, our mission is to empower everyone with the freedom to move comfortably. Experts in shoemaking since 1825, we combine the latest comfort technologies, innovative construction techniques and contemporary designs to create pairs that help you take every day in your stride. We’re dedicated to providing outstanding customer service, so you can always count on us when finding the perfect men's, women's and kids' shoes – whether shopping online or visiting our friendly stores.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

7K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.3

All reviews

(7,334)

545 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

My order got "stuck".

I have two pairs of Clarks that were purchased abroad. I tried to purchase two more pairs but when they arrived they were too small. So I returned them for the next size up. The exchange went smoothly and I received the next pair but they also were too small. So I sent them back in return for the next size up. I was informed that the return was received and then I heard nothing. Finally I called and was told that the order was "stuck" and I could only receive a refund at this time. I really wanted those shoes. I have not yet received a refund. I will be calling again tomorrow.

2 December 2025
Clarks USA logo

Reply from Clarks USA

Hi Julean,
Thank you for bringing this to our attention. I’m truly sorry that after going through multiple exchanges and doing everything right to get the correct size, your order ended up stuck in our system. I completely understand how disappointing this must feel, especially since you were really looking forward to receiving those shoes and are still waiting for your refund.

Please use the contact form on the link below, selecting ‘Escalation’ as your reason and a member of our Management Team will be in touch.
https://www.clarks.com/en-us/contact-us

Thank you for taking the time to leave us a review and we hope to hear from you soon – Stefanie

Rated 1 out of 5 stars

I have wide feet and this is the first…

I have wide feet and this is the first time that the boot won’t fit the leather is not flexible I want to return them for a shoe if possible please provide me a return label

10 November 2025
Clarks USA logo

Reply from Clarks USA

Hi Pauline,

Thank you for letting us know about your experience. I’m sorry that the boots didn’t fit your feet as expected and that the leather felt inflexible. I appreciate you wanting to return them so you can find a more comfortable shoe option.

Please submit your details through the contact form at the link below. Selecting Escalation as your reason will ensure your request is directed to our Customer Care, who will assist you with the returns documentation

https://www.clarks.com/en-us/contact-us

We hope to hear from you soon – Stefanie

Rated 1 out of 5 stars

Poor customer service experience

I have been a Clarks customer for many years and their shoes have been a staple in my wardrobe. However, after my latest experience trying to buy 2 pair of women's boots, I will not make an online purchase again from their website. There was a problem placing my order and I received no help to resolve the issue when I called their customer service number twice. The agent said they had no supervisor who I could talk to and would have someone call me back within 24-48 hours. I never received a call back and am still waiting for their phone call. I have never dealt with a business that did not have a manager or supervisor who a customer could speak to if necessary. The only way I could buy the shoes was to have a friend place the order for me. I have immaculate credit and there was nothing wrong with the 3 credit cards I tried to use to purchase the boots. Then, the boots were shipped in a plastic bag which does not offer any protection to the shoe boxes inside and one box was damaged from being dropped in transit. Shoes should NEVER be shipped in plastic bags, but should be shipped in sturdy cardboard boxes. I am returning the damaged pair of boots and will not place an online order again. Their prices and quality of their shoes is excellent, but their customer service is unacceptable for a reputable company that has been in business for so many years. Customer service is not what is once was and businesses do not care about their customers in today's marketplace, and this was one of the worst experiences I have ever had. Not recommended.

12 January 2026
Unprompted review
Clarks USA logo

Reply from Clarks USA

Good morning Carol ,
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologise for the inconvenience caused during your recent attempt to purchase from our website and for the disappointment with the assistance provided.

We would love the opportunity to put this right. Please use the link below to contact our team who would be happy to assist you further. https://www.clarks.com/en-us/contact-us

Thank you again for highlighting your experience and please accept my apologies for any disappointment caused – Stefanie

Rated 1 out of 5 stars

I purchased for the holidays and only…

I purchased for the holidays and only to find out that your return policy is 30 days. So my shoes that were a gift , I was not able to return. Yourreturn policy needs to be extended and brought up to date for holiday purchases.

22 November 2025
Clarks USA logo

Reply from Clarks USA

Hi Barbara,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear that you were unable to return your gift in time — we completely understand how frustrating this must have been, especially around the holiday season.
For clarity, our current returns policy allows 45 days from the date of purchase.

Thank you again for sharing your experience and please accept my apologies for the disappointment caused on this occasion – Stefanie

Rated 2 out of 5 stars

We will not be buying Clark's shoes again.

UPDATE to Clark’s response. Had he been able to get ahold of someone in Customer service, which he tried and got the run around, we would have known. So the privacy issue is bull to me, I would have happily done the return we known. My son in law lives out of state and said he would handle it. The additional amount was also paid by me, the original purchaser. So poor experience all around.
Buyer beware!

The shoes ordered for a Christmas gift were too small, my son in law tried to exchange them for one size up (he read many reviews and that is how he chose the size). Making him return a gift and then charging $50.00 more to repurchase the correct size seems like a really poor way to do business. We will not be buying Clark's shoes again.

30 November 2025
Clarks USA logo

Reply from Clarks USA

Hi Elizabeth,
thank you for taking the time to share this experience with us. I’m very sorry for the inconvenience your son‑in‑law faced when trying to exchange the shoes.
I completely understand how frustrating it must have been to be asked to repurchase the correct size, especially when the shoes were a gift. Unfortunately, for privacy and data‑protection reasons, we’re only able to process exchanges or adjustments when the original account holder or purchaser contacts us. This ensures we protect personal details such as payment information, order history, and contact data.
Thank you for taking the time to share your experience and please accept my apologies again for any inconvenience caused – Stefanie

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful Sneakers

I had been looking for burgundy sneakers for a while and finally found and purchased a cute pair by Clark's... good price, good fit and good color!

29 November 2025
Rated 5 out of 5 stars

Order got here

Order got here - I returned and got the 2 pairs of shoes I exchanged back. No problem. Amount of pair returned showed up as credit on credit card.

28 November 2025
Rated 3 out of 5 stars

Shoes are great

Shoes are great, but I wasn't able to use my cash app card. I have used it in the past for purchases but not anymore. I use that card for all my online purchases.

30 November 2025
Clarks USA logo

Reply from Clarks USA

Hi Nicki Jiles,

Thank you for taking the time to leave us a review and I am very sorry to read of your experience on this occasion.

Please use the link below to contact our Customer Care Team as we would love the opportunity to put this right. 

https://www.clarks.com/contact-us

Thank you for highlighting your experience and please accept my sincere apologies for any disappointment caused. We look forward to hearing from you soon.

Rated 1 out of 5 stars

Shoes were of different shades of…

Shoes were of different shades of color; one reddish and shiny while the the second was dark brown and less shiny. Sorry!

2 December 2025
Clarks USA logo

Reply from Clarks USA

Hi elgonzrod, 

Thank you for taking the time to leave us a review and I am very sorry to read of your experience on this occasion.

I have investigated your order and I am pleased that our Customer Care Team have since resolved your query. Please don't hesitate to get back in touch with us, via the link below, if you require any further support.

https://www.clarks.com/contact-us

Thank you again for sharing your experience and please accept my sincere apologies for any disappointment caused on this occasion -

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look