Wat een rare chatsite
Wat een rare chatsite. Er zit hier vrijwel niemand en de mensen die hier zitten lopen alleen continu andere chats af te zeiken?
Kwam er terecht omdat ze als malloten mensen weg proberen te halen op andere chats. Dit snap ik wel, aangezien er niemand zit.
Lijkt een hecht clubje, heb nu meerdere malen gezien dat er nieuwe mensen binnen komen die uitgescholden worden. Ik zou er wegblijven!








