Buddhastoneshop Reviews 

3,797
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 1,086 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers frequently praise the responsive support team, noting that representatives are always quick to answer questions and eager to assist with helpful replacements or exchanges. Many people also deeply appreciate the visually appealing designs of the unique jewelry and comfortable clothing options available on the platform. Some reviewers were not happy with the sizing, mentioning that garments frequently run much smaller than standard expectations and require very careful checking. Furthermore, a few consumers pointed out that the return policy is overly complicated and quite expensive because international packages must be shipped back to China.

What people talk about most

Product

Customers had ambiguous experiences with product, as many reviewers praised the beautiful jewelry,... See more

Quality

Users describe ambiguous interactions with quality, as experiences vary significantly among buyers. While... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order processes, highlighting a mix of satisfaction... See more

Customer service

Reviewers highlight positive aspects of customer service, frequently noting that support agents are extremely... See more

Return policy

People report negative experiences with return policy, highlighting that sending items back is a frustrating,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Have purchased malas and other items for several years. Their jewelry is beautiful. Have had great difficulty with the clothing. Be very very careful with the sizes. Check the size charts carefully... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I ordered the blue tiger bracelet and it arrived in about a week. This came wrapped in a small bag with care instructions which was greatly appreciated and then placed in a decorative box as well. The... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The customer service is great - they are very responsive. the quality of the linen products is really good, i prefer them over the cotton products, the sizes are a bit tricky so make sure that you... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I ordered incorrect size and the team were very accommodating and offered to send me replacements for only the shipping cost and an admin fee. My only slight concern was that they insisted I provid... See more

Company replied


Company details

  1. Jewelry Store

Written by the company

More than just jewelry, at Buddha Stones, we view it as a way of life; Accepting life's contrasts, nourishing one's spirit; Inspiring one's thoughts; revitalizing the body; Brightening your existence. Our mission at Buddha Stones is to make carefully chosen handmade items available to a worldwide audience while igniting dialogue about preserving traditional crafts. We provide authentic Dharma products of the highest caliber to encourage your spiritual practice and deliver spiritual jewelry to enhance your life. Tracing our humble roots to our extensive travel and spiritual experience with Tibetan cultures, we have seen how powerful spiritual jewelry and amulets can be. Buddha Stones is committed to preserving significant meaningful items that promote harmony, joy, and present-moment mindfulness. The symbols on the Buddha Stones are meant to represent faith, protection, and healing. They bring good luck to you and your loved ones since they have the power to draw in good energies and drive away bad ones. We want to create a network online that supports Tibetans, Nepalis, and others who need financial assistance for their trade-in addition to growing our client base. At Buddhastoneshop, we conduct research to find new Buddha-related goods and categories that are appropriate for your family's daily needs. We must provide you with the best value for your money so that each time you purchase with us, you get a better deal than you would elsewhere.


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

4K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.6

All reviews

(3,797)

1,297 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Good quality authentic jadeite

The ordering process was really fast, the package arrived a couple of weeks longer than expected but in the end, I received my bracelet in perfect condition. The quality is really good and I'm very satisfied with my purchase.

11 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Thank you so much for your support.
It is our great honor to get your love!💖
Please feel free to contact us if you have any problems.
Wish you a happy life!🎁

Rated 5 out of 5 stars

Great Customer Serive...

It was unfortunate that when I received my shipment for the liuli glass bead bracelet one of the beads was broken. I was advised that this is a rare occurrence and aggreed to send me a replacement without having to send the broken one back. The replacement shipment was sent very quickly and received in perfect condition. Thank you for your prompt response & excellent service. I am very happy with this shop.

11 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Thank you so much for your support.
It is our great honor to get your love!💖
Please feel free to contact us if you have any problems.
Wish you a happy life!🎁

Rated 1 out of 5 stars

Shrunk 4 inches when washed...

These trousers appeared to come from a UK company, but it became apparent after purchase that they were coming from China. They took 5 weeks to arrive and were made of quite coarse cotton, but the pattern was lovely. They were only just long enough (I'm 5ft 7in) but after I cool washed them according to the manufacturers instructions, they shrank 4 inches in length and will be going to the charity shop. Haven't even tried to contact the company, as my previous experience of dealing with companies in China hasn't been good, which is why I'd thought I was buying from the UK. Very disappointed- even in the sale, they were over £30, and I'd expect much better quality than this. Won't be buying again.

9 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Dear customer,

Thank you for sharing your experience. We are very sorry to hear about the significant shrinkage you experienced after washing the trousers.

We have already contacted you by email regarding this matter and are actively following up with you to understand the issue and find a suitable solution.

As the trousers are made with cotton, some shrinkage can occur after washing, particularly depending on the washing and drying conditions. However, we understand that a shrinkage of around 4 inches in length is far beyond what you would reasonably expect, and we sincerely apologize for the disappointment this has caused.

We also understand your concerns regarding the delivery time and your expectations about the company location. We appreciate your feedback and will take it into consideration as we continue to improve the clarity of our product and shipping information.

We hope you will give us the opportunity to resolve this matter with you directly.

Kind regards,
Buddha Stones Customer Service Team

Rated 2 out of 5 stars

Very dissatisfied - multiple reasons

Very dissatisfied -
1. Dispatch took a really long time.
2. When product finally arrived not happy with quality, the quality of the picture print is much less and very blurry compared to images on their site.
Finish of the stitching is poor for the price. Stitching ends not appropriately finished/trimmed.
Stiff scratchy fabric.
States 100% cotton but the stitching is for sure polyester so not a product I want for environmental reasons.
3. Contacted customer service to feedback on my dissatisfaction on the quality and requesting how to return. No response.

11 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with the product quality and the delivery time.

Regarding your concern about contacting our customer service, we would like to clarify that we replied to your email on August 12, 2026. We have also just contacted you again to follow up on your concerns and assist you with the return request.

We sincerely apologize if our previous communication was not received or if there was any delay in resolving the matter. We are actively following up with you by email and hope to find a suitable solution as soon as possible.

Kind regards,
Buddha Stones Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

An unexpected and pleasant outcome.

After looking to return some items that were unsuitable and finding it too expensive, the company agreed to a full refund without requiring me to return the garments. A very generous and noble gesture.

12 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that the fabric and overall experience did not meet your expectations.

We understand that fabric texture is a matter of personal preference, and we regret that you found the cotton fabric too coarse and heavy. We provide material information on our product pages so customers can review the composition before purchasing, but we appreciate your feedback regarding the feel and quality of the fabric.

We are also sorry that you found the return process and associated international shipping costs disappointing. We understand that returning an item internationally can be expensive, and we regret that the available options did not meet your expectations.

Regarding your comments about our company and brand story, we always aim to provide clear and honest information about our products, their materials, and their background. We take transparency seriously and appreciate your feedback as it helps us improve how we communicate with our customers.

Thank you again for sharing your experience. We are sorry that we were unable to provide the experience you had hoped for, and we wish you all the best.

Rated 4 out of 5 stars

The quality was greater than expected…

The quality was greater than expected and the clothes look very stylish. They recommend sizing up by two sizes but unfortunately this was still small for me, so consider sizing up by three.

9 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Thank you so much for your support.
It is our great honor to get your love!💖
Please feel free to contact us if you have any problems.
Wish you a happy life!🎁

Rated 2 out of 5 stars

Mens shirt sizing very very poor

Mens shirt sizing very very poor. Had an XL, would have fitted a 10yr old ! Way out for UK sizes. Needs sorting.

10 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Dear customer,

Thank you for sharing your feedback. We are very sorry to hear that the shirt you received did not fit as expected.

We understand your concern regarding the sizing, especially when the size label does not correspond to the fit you expected. We have already contacted you by email to discuss the issue and are actively working with you to find a suitable solution.

We also appreciate your feedback regarding our UK sizing information. We will pass your comments to our product team so that we can review the sizing guidance and make it clearer for our customers.

We hope we can resolve this matter to your satisfaction and thank you for giving us the opportunity to assist you.

Kind regards,
Buddha Stones Customer Service Team

Rated 4 out of 5 stars

Review leggings

I was very happy with the quality of the product, but the size that I would normally use was just too small. Buddhastone have been extremely helpful in rectifying the problem for me and I await the arrival of the next size up.

20 July 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Thank you so much for your support.
It is our great honor to get your love!💖
Please feel free to contact us if you have any problems.
Wish you a happy life!🎁

Rated 3 out of 5 stars

Great quality

> **Great quality, but the exchange process could be clearer**

> I recently ordered 2 T-shirts and a pair of harem pants from Buddha Stone Australia. The quality of the products is fantastic—the fabrics feel high-quality, comfortable, and well-made.
> My only issue is with the sizing on the harem pants; I need to exchange my 4XL for a 2XL as they run quite large. However, navigating the exchange process on the site and with the customer service has been a bit confusing. Overall, great clothing, but a simpler exchange process would make the experience perfect!

Regards,
Jatin

11 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Dear Customer,

Thank you for your message.

We’re sorry that we were unable to locate your order using the provided name "JD". To assist you more efficiently and provide an accurate solution, could you kindly share your order number or the email address used for the purchase?

We truly appreciate your cooperation and look forward to your reply.

Kind regards,
Buddha Stones Customer Care

Rated 5 out of 5 stars

An Excellent Company with Incredible Quality Products

I had a phenomenal experience with buddhastone. The quality of their products are truly top notch with detail and care placed into several pair of pants I ordered and two beautiful necklaces. They were kind and attentive to questions I had. And worked hard to move through a challenge with an item being out of stock with patience and care. I highly recommend this company for authentic quality clothing and jewelry.

10 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Thank you so much for your support.
It is our great honor to get your love!💖
Please feel free to contact us if you have any problems.
Wish you a happy life!🎁

Rated 5 out of 5 stars

I couldn't be happier with my Pixiu…

I couldn't be happier with my Pixiu ring from Buddha Stones. The quality and craftsmanship are beautiful, and it feels even more special in person than it did in the photos. What impressed me most, however, was the exceptional customer service. As someone new to Pixiu jewellery, I had a lot of questions about the correct way to wear the ring and the symbolism behind it. Tashi responded promptly, patiently answered every question, and even reviewed photos I sent to ensure I was wearing my ring correctly. Their knowledge and willingness to help gave me complete confidence that I had purchased from the right place. It's rare these days to find a company that genuinely takes the time to educate and support its customers after the sale. I highly recommend Buddha Stones to anyone looking for authentic, beautifully crafted spiritual jewellery backed by outstanding customer care. Thank you, Tashi and the Buddha Stones team.

10 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Thank you so much for your support.
It is our great honor to get your love!💖
Please feel free to contact us if you have any problems.
Wish you a happy life!🎁

Rated 2 out of 5 stars

Very unsatisfactory experience

The dress is nice but much too large for a size 12. I'm having real problems getting it exchanged or getting one that fits properly. Still waiting for the company to correct this.

22 July 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Dear customer,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that the dress was larger than you expected and that you have experienced a delay in arranging the exchange.

We would like to reassure you that our customer service team is actively following up on your exchange request and is working to find a suitable solution for you. We understand that waiting for a resolution can be frustrating, and we sincerely apologize for the inconvenience.

Please rest assured that your request has not been overlooked, and we will continue to follow up until the matter is properly resolved.

Thank you for your patience and understanding.

Rated 4 out of 5 stars

Customer service

Customer service has always got back to me. Looking forward to my replacement as a pair of trousers didn't look right on me.

10 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Thank you so much for your support.
It is our great honor to get your love!💖
Please feel free to contact us if you have any problems.
Wish you a happy life!🎁

Rated 1 out of 5 stars

Please be Aware 🙏

Please be Aware 🙏
When “Buddha” Meets Bad Business
This Is About More Than a Bad Return Policy

I ordered three pairs of pants from Buddha Stone and received only two. The third pair was never delivered, and I was never refunded for it.
To make matters worse, returning the two pairs I did received ( the quality was so low) turned into a nightmare. After I opened a dispute with American Express, Buddha Stone contacted me and promised to refund me if I canceled the dispute. I trusted that promise and canceled the dispute.
And then the story changed.
Instead of simply honoring the agreement, they started asking me to accept the refund through Zelle or another payment method. So now I’m left wondering why I was asked to give up the protection of a legitimate credit-card dispute before actually receiving the money I was promised.
This is no longer just about questionable quality or an extremely difficult return policy. It’s about misleading a customer into canceling a dispute based on a promise, and then changing the terms afterward. Whether that was deliberate or simply extremely irresponsible, the result is the same: I was left without the product, without the promised refund, and without the protection I originally had.
And the irony of the company being called Buddha Stone is hard to miss. Buddha is associated with truth, integrity, and freedom from attachment to material things. Perhaps someone at Buddha Stone should take a moment to revisit that part of the philosophy. 🙏
I would strongly recommend thinking twice before ordering from this company. The quality of the product is one thing. Trust is another and once that is gone, no pair of pants is worth it.

9 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Dear customer,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry that you feel disappointed with your experience.

We would like to clarify that we have been actively communicating with you and have always tried to resolve the issue. Regarding the refund, we sincerely hoped to process it through the original payment method used for your order. However, as we explained in our previous emails, the refund attempt through the original channel was unsuccessful despite our efforts.

This is the reason why we requested your PayPal account information, as an alternative way to complete the refund. Our intention was never to delay or avoid the refund, but to find a workable solution after the original refund method failed.

We have also sent you a screenshot in our latest email showing the refund records we processed as proof of our attempts to resolve this matter.

We understand your frustration and appreciate your patience. We hope this clarification helps explain the situation and we remain committed to assisting you until the matter is properly resolved.

Kind regards,
Buddha Stones Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Happy with the products and customer service!

Bought a pair of harem pants for my gf and she loves them! Bought a matching shirt a few weeks later, unfortunately, it doesn't fit correctly. So, the customer service people from Buddha are working with me to resolved the issue. There is a time lag because of their location possibly in India? and mine here in Detroit. But, I'm pretty happy so far.

5 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Thank you so much for your support.
It is our great honor to get your love!💖
Please feel free to contact us if you have any problems.
Wish you a happy life!🎁

Rated 3 out of 5 stars

No Customer Service

Nice bracelet and lovely packaging but the bracelet is much larger than their size guide and no response from their customer service

7 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Dear Customer,

Thank you for your message.

We’re sorry that we were unable to locate your order using the provided name "Zoe". To assist you more efficiently and provide an accurate solution, could you kindly share your order number or the email address used for the purchase?

We truly appreciate your cooperation and look forward to your reply.

Kind regards,
Buddha Stones Customer Care

Rated 1 out of 5 stars

the dress was nothing like the picture

the dress was nothing like the picture, and the fabric was terrible

7 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Dear customer,

Thank you for sharing your feedback.

We are sorry to hear that the dress did not meet your expectations. We have already contacted you directly to better understand the issue and assist you further.

We would appreciate it if you could provide us with more details or photos of the item received, so we can review the situation carefully and find a suitable solution for you.

We value every customer's feedback and always aim to improve our products and service.

Kind regards,
Buddha Stones Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Fraudulent refund policy

Fraudulent refund policy. I cancelled an order within 24h. They took several days to reply offering a 10% discount instead to win time until shipping. I refused. They took a few more days to illegally say they would only refund 97% of the price, supposedly because of their payment provider’s costs. This violates customer rights. I still haven’t got confirmation or my money. They are not to be trusted

25 July 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Dear Customer,

Thank you for your message.

We’re sorry that we were unable to locate your order using the provided name "Victor". To assist you more efficiently and provide an accurate solution, could you kindly share your order number or the email address used for the purchase?

We truly appreciate your cooperation and look forward to your reply.

Kind regards,
Buddha Stones Customer Care

Rated 3 out of 5 stars

Exchange experience

I liked all the three blouses that I ordered. One of the blouses, although very pretty came undersized so I had to exchange it for another item. the help has been prompt and available and that is a plus for me. I am happy to pay the 15 dollars for the fees for the exhange. I hope this is what is needed to continue with the exchange.

6 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your feedback.

At the moment, our customer service team is already assisting you with an exchange and is working to resolve the matter as smoothly as possible.

We truly appreciate your patience throughout the process and will continue to do our best to provide you with a satisfactory solution. If you have any further questions, please don't hesitate to contact us directly.

Kind regards,
Buddha Stones Customer Service Team

Rated 4 out of 5 stars

Buddhastone customer service is very…

Buddhastone customer service is very good, quick to respond and eager to find a solution. I ordered the wrong size and Buddhastone went above and beyond to resolve.

6 August 2026
Unprompted review
Buddhastoneshop logo

Reply from Buddhastoneshop

Thank you so much for your support.
It is our great honor to get your love!💖
Please feel free to contact us if you have any problems.
Wish you a happy life!🎁

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look