Bossa Hearing 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

These are not real hearing aids. These are amplifiers. Big difference. They amplify everything and the result is a terrible sound that may hurt you. Real hearing aids should be able to graduate the... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

The end of October last year, I returned hearing aids because they were too large & irritated my ear canals. After numerous calls, emails & chats, I finally received all but $5.23 of my refund in 3 in... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Very poor customer support! Units are fragile and the filter guards break easily. Bossa Warranty policy proves worthless. Will not replace unless you re-purchase at original price. Broke both ear... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Poor quality. Not even a good amplifier let alone “hearing aid”. Don’t waste your money.

Company details

  1. Hearing Aid Store
  2. Disability Equipment Supplier

Written by the company

The most affordable hearing aids in America. Rechargeable technology, premium sound, nearly invisible with a 100-day money-back guarantee. Try your Bossa Hearing Aids today risk-free!


Contact info

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Where is my refund? I returned my hearing aids after…

Update: Bossa responded to my complaint. The response was a stock answer just like all the others they have sent. And still no refund. I stand by my original review.

I returned my hearing aids after following all protocol. One box was never even opened. The other one was open for two days and everything was put back. Boss received my shipment on April 12, 2024. After numerous emails I still get the same response. Looking into it. According to their protocol, I was supposed to get my refund and 10 to 15 days. It’s past 15 days and no refund. I will report them to the Better Business Bureau. And I will contact my bank. To see what can be done. Do not do business with these people. They try to hold your refund until I guess you get tired of asking for it. I am also going to check into their company and try to go up the chain to the person who runs this company or who owns it. I want my money back

6 May 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Ann,

I apologize if you are still yet to receive your refund.

We’re currently looking into your order to solve the issue for both parties.

Rated 1 out of 5 stars

I purchased hearing aids on April 11,2024 Whats the status?

I purchased hearing aids on April 11, 2024 and have contacted their customer service several times. I have attempted to call on several different phone numbers, (626) 829-1432, (888) 527-1564, (888) 568-8095, I have requested call back by their chose of #5 and only receive music when I answer. I would like to know what happened to my money or will I actually receive hearing aids someday. Please help me get a resolution to my order. Thanks!

10 April 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Bill,

I’m so sorry, and we sincerely apologize for the delayed shipment.

Please reach out to us at (contact information) so we can make it right.

Rated 1 out of 5 stars

Still Waiting

The company continues to advertise saying shipping time is 1-2 weeks, and yet it has been almost a month since I ordered and item has not bee shipped. From what I read on the reviews I'm not the only person frustrated with non-shipment way beyond what was promised. Also from what I also read refund options, unlike what their website says, is difficult at best. How can you build a business when your customers are so dissatisfied.

6 May 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Marc,

I’m so sorry, and we sincerely apologize for the delayed order.

We’re currently looking into your order to solve the issue for both parties.

Please reach us at https://bossahearing.com/pages/support-center so we can make things right.

Rated 1 out of 5 stars

Ordered on 4/10/24 and paid the extra…

Ordered on 4/10/24 and paid the extra fee for priority processing. Still no hearing aids. I keep getting generic responses from email and chat support. I will be canceling the order if I haven't received by May 8th.

10 April 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Deborah,

I’m so sorry, and we sincerely apologize for the delay on your order.

Please reach out to us https://bossahearing.com/pages/support-center so we can make it right.

Rated 1 out of 5 stars

Tomorrow will be 4 weeks since I placed…

Tomorrow will be 4 weeks since I placed my order and have no word about when it will be shipped. I accidentally placed 2 orders and asked for 1 to be cancelled and received a note that it will be looked into and have yet to receive a refund. I ordered them be cause 1 of my hearing aids broke but 4 weeks is too long to go without it. If I don't receive them by Friday I will cancel my order and go to Walmart or CVS.

5 May 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Steven,

Apologies for the delayed refund on the duplicate order and delayed shipping. I understand the inconvenience it caused you.

We’re currently looking into your order to solve the issue for both parties.

Thank you

Rated 1 out of 5 stars

They promised me that I would receive…

They promised me that I would receive my hearing aids and 6 to 12 days. I ordered these on April 6 have not received anything not even at tracking number I called twice they kept telling me have patience customer service I would not recommend buying this again

2 May 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Mike,

Apologies for the delay in shipping your order.

We understand how frustrating it can be when your order is delayed— it causes problems for us on our end, too.

We’re currently looking into your order to solve the issue for both parties.

Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Tried to order a pair of hearing aids…

Tried to order a pair of hearing aids and still havent received anything. It's probably 4 weeks ago?!

1 May 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Alexander,

We sincerely apologize for the delay in shipping your order. Please reach out to us at (888) 527-1546, Monday - Friday 8AM - 4PM PST so we can make it right.

Thank you

Rated 1 out of 5 stars

I contacted Bossa today and told them I…

I contacted Bossa today and told them I have cancelled my order due to the lack of any trustworthy answer. I order March 29/24. My credit card payment was processed immediately and was told the tracking number would be coming shortly. It is now 32 days later and several i mean several phone calls, chat line and emails. I was told it was be processed. Even told 48 to 72 hours i would receive my tracking number. None. I sent my last email last night saying i was done, cancel my order. They replied back saying i could not it was being processed. I have contacted my credit card and asked them to assist. I have heard they were good hearing aids however, it is not worth wasting anymore time I have already invested. I gave them the benefit more than once. They still failed. Pity. Too bad they don’t realize customer service is important. Be honest. I am tired of hearing that it is now at process centre. They should have slapped a shipping label on by April 1. It almost sound like your 45 day return policy is used up sitting at their warehouse OR didn’t have any to ship in the first place. Beware

30 April 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Maureen,

I’m so sorry, and we sincerely apologize for the inconvenience.

We’re currently looking into your order to solve the issue for both parties.

Rated 1 out of 5 stars

I am writing this review on behalf of…J. Van Nus

I am writing this review on behalf of my elderly mother. She ordered a pair of hearing aids from this company on 27/02/24. Payment was immediately processed on the credit card she provided. It is now 30/04/24 and still no hearing aids. She has contacted them several times on her own and has been given the same standard excuses as related in many other reviews on this site. I sent them a message on her behalf on 21/04/24 asking for a refund.
We received a message telling us that her order had been processed on 19/04/24 and were provided a tracking number from US Postal Service. Well that turned out to be another tactic of this company as the product has still not shipped according to the US Postal Service tracking site. We will try and get a refund. From what I have read from other reviews on this site I am not optimistic there will be any positive outcome.

30 April 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Van,

Allow me to apologize on behalf of the team here at Bossa Hearing.

We’re currently looking into your order to solve the issue for both parties.

Rated 1 out of 5 stars

WHERE is MY REFUND??

I returned the hearing aids ( I ordered on 9/7/23, order # 144189) and followed all of the protocols for the return to ensure I received a full refund. This return was accepted by Bossa on Nov. 13,2023 and it is now April 30, 2024 and with over 23 emails exchanged, I have yet to receive the refund. I keep get promises by the supervisor that Finance has been contacted multiple times yet they cannot tell me when I will receive it.
I have received MANY of the same responses that are given on the Trustpilot page, "sorry, we are looking into it," etc, but STILL no refund!
I am disgusted by the amount of time I have had to put into getting my money back with NO results!
This company should not be TRUSTED!

29 April 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Rodger,

I understand where you are coming from and I do apologize for the inconvenience we have caused you.

We’re currently looking into your order to solve the issue for both parties.

Rated 1 out of 5 stars

Total scam

Total scam! Stay away from this company. Trying to cancel order has been impossible. An easy process you would think would be easy but nope. Looks like I'll be out 180.20.

16 April 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Jon,

We understand were you are coming from, and I would like to apologize on behalf of Bossa Hearing. We’re currently looking into your order to solve the issue for both parties.

Rated 1 out of 5 stars

Awful company

I ordered a hearing aid months ago. Had to return it due to fit. I’ve been waiting at least 6 months for my. Refund. I did everything that they requested and I’m not getting any results. This company is a SCAM!!
No one ever answers the phone.. and yet, they tell me to call them on the last review!

5 September 2023
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Donna,

Apologies for the inconvenience caused.

We understand how frustrating it can be when your refund is delayed — it causes problems for us on our end, too. We’re currently looking into your order to solve the issue for both parties.

Rated 1 out of 5 stars

Since May 30th 2023 I am waiting for a…

Since May 30th 2023 I am waiting for a refund. I'd give zero stars if possible. The hearing aid is not functioning and very poor quality.

30 May 2023
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Daniela,

We’re so sorry for the inconvenience this has caused. Please reach out to us at https://bossahearing.com/pages/support-center so we can help resolve this issue.

Rated 1 out of 5 stars

Possibly scammed

Never received the product.contacted customer service their response is refund will be remitted in 3 to 5 days.has been over a month now.sent several emails still no refund.contacted the BBB.still waiting.possible scam.
Finally after several weeks and after this review I received my refund.

9 March 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Jerry,

We’re so sorry for the inconvenience this has caused.

Please reach out to us at https://bossahearing.com/pages/support-center so we can help resolve this issue.

Rated 2 out of 5 stars

Where is my Refund

I returned the hearing aids I ordered and followed all of the protocols for the return to ensure I received a full refund. This return was accepted by Bossa on Feb 29, 2024 and it is now April 22, 2024 and I have yet to receive the refund. I keep get promises by the supervisor that Finance has been contacted multiple times yet they cannot tell me when I will receive it. I am disgusted by the amount of time I have had to put into getting my money back! BBB here I come.

29 February 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Janet,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re so sorry for the inconvenience this has caused.

We’re looking into your order to solve the issue for both parties.

Rated 5 out of 5 stars

After I ordered I found out that the…

After I ordered I found out that the item was no longer in stock it was sold out so I was given the option to take a refund or they would send me the next best hearing aide with insurance all at no extra cost. After receiving my hearing aides I could not be more satisfied with my purchase
Thank you all that I had the pleasure of speaking to

22 April 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Thank you so much for your incredibly kind words and for awarding us a five-star rating! We’re thrilled to hear about your fantastic experience with us. Your glowing feedback truly brightens our day. We’re honored to have had the opportunity to serve you.

Once again, thank you for your support and for being a part of our community!

Rated 1 out of 5 stars

NON delivery of my order

I ordered a pair of your hearing aides weeks ago, i was told on 4-4-24
that they were being shipped the following week, obviously they were not shipped as promised, i am thinking that you are running a scam, if im wrong then prove it by shipping my order now.
Ralph Derickson

4 April 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Thank you for taking the time to share your experience with us, Ralph.

We’re so sorry for the inconvenience this has caused.

Please get in touch with us at https://bossahearing.com/pages/support-center so we can help resolve this issue.

Rated 1 out of 5 stars

Scammed me out of 144.

Scammed me out of 144.. Sent aids back and never received the refund after over 25 promises.
DO NOT BUY THEY ARE SCAMMERS!

22 December 2023
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

-Dear Bob,

I’m so sorry, and we sincerely apologize for the delayed refund. Please reach out to us at (888) 527-1546 so we can make it right.

Rated 2 out of 5 stars

I ordered the Proton Max hearing aids…

I ordered the Proton Max hearing aids on March 31, 2024. I have emailed Bossa 3 times. Each time I did receive a response. They stated the order was being processed. They assured a tracking number would be sent via email. I still have yet to receive anything. I also paid for expedited shipping.

I can not review this product because I do not have the hearing aids as of 4.16.24.

Michael

31 March 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Michael,

I’m so sorry, and we sincerely apologize for delay on your shipment.

We’re currently looking into your order to solve the issue for both parties.

Rated 1 out of 5 stars

Hearing aids just hissed. They wont send refund.

Hearing aids just hissed. When I called company to get help they just tried to upsell me.
I followed their steps to return them for refund. That was 3.5 months ago and I still have NOT received my refund. HORRIBLE customer service.

15 April 2024
Unprompted review
Bossa Hearing logo

Reply from Bossa Hearing

Hello Diane,

Thank you for the honest feedback. Allow me to apologize on behalf of the team here at Bossa Hearing. We understand how frustrating it can be when your refund is delayed — it causes problems for us on our end, too. We’re currently looking into your order to solve the issue for both parties.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look