While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I've had 3 strokes in the past one year. I dont go anywhere as only one arm is left working and both legs, my diaphragm, my vocal chords are all paralyzed. The point is I dont need another watch. I h... See more

Rated 2 out of 5 stars

De même que les avis précédents, des frais de douane de 71€ pour une montre à 250€, ça fait cher. Malgré la qualité du produit, je déconseille donc. In English for european customers : custom tax fee... See more

Rated 1 out of 5 stars

If I could put zero stars I would. The watch I received is broken and completely unusable, even more disappointing is their customer support. It is nonexistent. I have sent numerous emails with only... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Dreadful experience. Order was slow to arrive & looked very different to advertising pictures, so was unusable. Money had been paid to UK but (self-pay) return address was Hong Kong, with caveats t... See more

Company replied

Company details


Contact info

2.3

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

100 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 94% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I just love av8 ⌚️ watches

I've had 3 strokes in the past one year. I dont go anywhere as only one arm is left working and both legs, my diaphragm, my vocal chords are all paralyzed. The point is I dont need another watch. I have plenty, including 3 from av8. That all said, these watches CALL for me. There's one called earth blue that im struggling with about buying right now. I don't need it. But I effing love it.

8 May 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Watch did not arrive

Watch did not arrive, replied to first email with dismissive attitude, reported to bank, disgusting company, do not buy from these grifters

16 April 2026
Unprompted review
AVI-8 logo

Reply from AVI-8

Thank you for your feedback, and we’re very sorry to hear that you’ve had a frustrating experience.

However, we have reviewed our records thoroughly and could not find any correspondence or email under the name you’ve provided. It’s possible that your original email may have been sent to an incorrect address. For the record, our correct customer service email is info@avi-8.com.

Regarding your order: our shipping records show that a delivery was attempted, but it could not be completed because there was no one available at the address to sign for or receive the handoff of the package.

We take all delivery issues seriously and would very much like to help resolve this. Please reach out directly to info@avi-8.com with your order details, and our team will assist you promptly.

We are not “grifters” – we are a legitimate micro-brand that stands behind our products and customer service. We hope you’ll give us the chance to make this right

Rated 3 out of 5 stars

Purchased a "flyboy" model after…

Purchased a "flyboy" model after non-stop advertising bombardment. I had to try it.

The Good: Amazing shipping. Watch arrived within days of ordering. I wish that someone had let me know that it shipped before it arrived, but hey. The cross over between the AVI-8 people and the headquarters leaves something to be desired. AVI-8; great and responsive. Solar Time (or whatever they call themselves); crickets. Packaging is impressive. Initially, watch looked great. Build quality is better than average.

The Bad: it's a well-dressed cheap watch. The dial appears to be textured plastic! The lume advertised as "Swiss Luminova" isn't. Barely glows at all. The "distressed" look of the dial is kind of depressing (pebble grained plastic...ugh). There's a lot going on with the dial of this watch and it should be crisper. The supplied leather band is cheap with a capital C. Left a stain on my wrist after only a few hours of wear.

Summary: It's not a bad watch, but it's not a great watch either. You get a lot for the price point, just don't expect Swiss or Japanese quality. Just get yourself a real leather band first.

10 April 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Bought ten watches...

Bought ten watches, everyone has a particular that make it amazing. HUD serie is astonishing, with the night luminous band.... go on guys!!!

4 March 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Two watches bought

Based on the other reviews, I may be very lucky but I've bought two AVI-8 watches and love them. I'm a retired aviation engineer and started my career working on the Harrier (AV-8B) and knew John Farley as he was our BAe test pilot so I had to get the regiment blue version. Looks great and keeps time perfectly. As I finished my career at Bell Helicopter, i bought the Bell X-1 (I'm a big Chuck Yeager fan). Again, I love it and have no problems and the shipping was fast and efficient.

2 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I’m extremely disappointed with my…

I’m extremely disappointed with my experience with AVI-8.

I ordered the Gütersloh model because I liked the design and aviation aesthetic. At first, I was happy with it — it looked great and felt solid. But after only a year and half of normal wear, one of the pusher buttons literally fell off. No impact, no abuse — it just failed.

I paid out of pocket to ship the watch back to AVI-8 for repair, expecting reasonable customer support for a watch that was barely old. The response I received was honestly shocking. I was told the repair would cost more than the original price of the watch.

Let that sink in — a watch that fails within a year and half, and the repair costs more than buying it brand new.

That’s not customer service. That’s poor quality control and even worse after-sales support. I’m not upset about normal wear and tear — I’m upset about a basic component failing prematurely and then being quoted an absurd repair price.

I really wanted to like this brand, but between the durability issue and the repair quote, I can’t recommend AVI-8 to anyone. Buyers beware. I just told them to keep the watch

25 February 2026
Unprompted review
AVI-8 logo

Reply from AVI-8

Thank you for your honest feedback, and I’m very sorry to hear about your experience with the Gütersloh model. A pusher falling off after only a year and a half of normal wear is unacceptable, and I understand why you’re frustrated — especially after paying out of pocket to ship the watch back for repair.

Regarding the repair quote: In some cases, the cost of replacement parts (especially specialty pushers for chronographs) combined with labor and return shipping can unfortunately exceed the original retail price of the watch. That said, we understand how shocking and disappointing that must have been to hear, and we apologize that our solution left you feeling unsupported.

If you still wish to discuss your case further, please reach out to our team at info@avi-8.com with your order number and repair reference. They will review your file again, though we cannot guarantee a lower repair cost.

We regret that this experience has led you to tell us to keep the watch, and we take your feedback seriously. We will use it to review the durability of our pusher components and our repair pricing transparency.

Thank you for giving AVI-8 a chance, and we are sorry we let you down.

Rated 1 out of 5 stars

If I could put zero stars I would

If I could put zero stars I would. The watch I received is broken and completely unusable, even more disappointing is their customer support. It is nonexistent. I have sent numerous emails with only one automatic response to the first one. Every email since has been not replied or even acknowledged that they are working to resolve anything. I’m asking a full refund and will never be purchasing or recommending to anyone.

Update: AVI-8 clearly STILL does not know what is going on. I had a charge back initiated through my bank... months ago. Highly recommend NOT purchasing from this company if you want a reliable product or communication. It's laughable at this point.

19 February 2026
Unprompted review
AVI-8 logo

Reply from AVI-8

We are very sorry to hear that you received a broken, unusable watch and that our customer support has been essentially nonexistent beyond an automated reply. That is completely unacceptable, and we apologize for the frustration and wasted time this has caused you.

Please reach out directly to info@avi-8.com with your order number and photos of the issue. Our team will prioritize your case and work with you to resolve it. We understand you are asking for a full refund, and our team will assist you further once they receive your email.

Again, we sincerely apologize for this experience. Thank you for giving us the chance to make it right.

Rated 1 out of 5 stars

Garbage Product. Horrible Customer Service

I purchased a limited edition watch for my son in September. The watch was for his birthday so it wasn't given to him until January. After wearing the watch a handful of times, the minute hand came loose from the housing. When we contacted them, we were informed that we had to pay for shipping back to Hong Kong where they would assess if the watch would be covered by warranty. Avoid this company at all costs.
Follow Up - 5-12-26
We ended up taking the watch to a local watchmaker. We spent over $100 to have the watch repaired to working order. Clearly there is precious little QC going on in the AV8 factory.

19 February 2026
Unprompted review
AVI-8 logo

Reply from AVI-8

We are very sorry to hear about the loose minute hand on your son’s limited edition watch, especially given that it was a birthday gift. That is frustrating, and we regret that the watch failed after only a handful of wears.

To clarify our warranty process: The warranty period begins from the original date of purchase (September), not from when the gift is given. That said, a loose hand so early on is highly unusual and would typically be considered a manufacturing defect. For warranty claims, we do ask customers to cover return shipping to our service center in Hong Kong for inspection. If the issue is confirmed as a manufacturing defect, we cover the repair and return shipping.

We understand that paying for return shipping is inconvenient, and we apologize that this added to your frustration.

Please reach out to us at info@avi-8.com with your order number and photos of the issue. Our team will review your case and, given the circumstances, see if we can offer a prepaid shipping label or alternative solution.

Rated 1 out of 5 stars

Awful customer service after receiving…

****updated we have now been refunded, painful process I really hope no one else has these issues *****
Awful customer service after receiving a faulty watch ( hands do not not align ) can’t tell time on it - returned back for repair in Hong Kong only to receive the same fault back - it’s useless. Refusing a refund even though we emailed within 30 days. Sent off a second time for repair I have NO CONFIDENCE this issue will be resolved. I feel so sorry for my son he saved for ages and has not wore it once. I will be taking advice from trading standards if it comes back with same issue… again The customer service is only via email and is a lengthy, painful experience. The email I have had today seems to be unaware the watch has already been inspected and “repaired”, they have had a chance to resolve it and failed…. Do not buy ….

6 February 2026
Unprompted review
AVI-8 logo

Reply from AVI-8

Thank you for updating your review to confirm that you have now received a refund. While we are glad that was finally resolved, we are deeply sorry for the painful and lengthy process you and your son had to go through to get there.

Receiving a faulty watch (with misaligned hands), sending it back to Hong Kong for repair, and then receiving it back with the exact same fault is completely unacceptable. On top of that, our email-only customer service failed to keep track of your case, and we understand why you have no confidence in us.

Please know that we take your feedback seriously. We are reviewing our quality control and repair processes to ensure that watches returned for the same issue are properly inspected before being sent back. We also regret that your son has not been able to wear his watch even once after saving for so long.

Again, we are very sorry for failing you and your son.

Rated 1 out of 5 stars

None existent customer service, period

My wife Purchased a watch from them, and in under a year the strap broke, after contacting customer services, they immediately said she could purchase another strap for 70 USD, so I contacted them this time and again mentioned that most products come with a standard manufacturers warranty, they dismissed this as were not interested, in fact they responded within minuets with this response having I assume looked at my email and immediately decided no, my advice to anyone thinking of purchasing one of their products it to AVOID at all costs as they can obviously plough time and money into their promos for items to get you to purchase, but will not stand by the product its self if an issue arises. this is one company that will not be getting any further orders from me, and I would suggest you don`t take the risk with them either, no matter how impressive their adds are.. their only interested in their bottom line and not the customer, very disappointed but to be expected by a company outside the EU, customer service has well and truly been confined to the bin with this company, BE WARNED. not a nice company to deal with. not surprising these companies have such an awful reputation. truly deserved and achieved by many years of not giving a shit about the customers they sell to. ***** DO NOT PURCHASE ANYTHING FROM THIS COMPANY ***** THEY DON`T GIVE A SHIT ABOUT YOU, ONLY YOUR MONEY***

3 February 2026
Unprompted review
AVI-8 logo

Reply from AVI-8

Thank you for your feedback, and I am sorry to hear about your wife’s experience with the strap breaking in under a year. I understand how disappointing that must be, especially after purchasing a watch you expected to last longer.

However, as clearly stated in our warranty policy, straps are not covered under the manufacturer’s warranty. Straps are considered wearable components that naturally age and wear with regular use. That is why our customer service team offered to sell a replacement strap for $70 rather than offering a free repair or replacement.

We understand this policy may feel frustrating, particularly when a strap fails earlier than expected. We apologize if this was not made clear to you at the time of purchase or during your communication with our team.

While we stand by our warranty terms, we also take your feedback seriously. Please reach out to info@avi-8.com with your order number if you wish to discuss this further — though we must reiterate that we cannot offer a free strap replacement.

We regret that this experience has led you to feel we do not care about our customers. That is not the case, but we respect your opinion and will use your feedback to improve clarity around warranty exclusions.

Thank you for sharing your concerns.

Rated 3 out of 5 stars

Hawker Hurricane Lightning Orange

I purchased the Hawker Hurricane Classic Chronograph - Lightning Orange. I've had the watch for just a few days - so far so good. I purchased it at a significant discount ~NZ$210 incl shipping. It looks good and feels pretty good, too. However, bear in mind that I am not a watch connoisseur.
My main contention is that this watch is advertised with a glow in the dark function. In reality, there is absolutely zero.
There is one other small defect on the screw down case back that covers the battery. One of the indentations was not machined very well which could make sealing tricky.
Also note that AVI-8 is yet another brand that will require you to spend your own money on freight if you are ever making a warranty claim. Buying local can be expensive for a reason.

31 December 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

ABSOLUTELY USELESS

I ordered a watch from them (AVI-115 407) and the useless courier company/driver has made out he delivered my watch. He has not delivered the watch. I emailed AVI-8 and let them know about the situation and they instructed me.to reach out to the courier company and get them to start an investigation which I did and passed the reference number to AVI-8. I have tried to speak to the courier company on numerous occasions and they are absolutely useless. Since them i have sent AVI-8 3 emails and they have not had the decency to reply back to any of them. I want to know what is going an and more importantly I want my money back. If you do not respond back I will contact my bank and get them involved.

13 December 2025
Unprompted review
AVI-8 logo

Reply from AVI-8

Thank you for reaching out and bringing this to our attention. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced with your recent order and for the delay in our response.

We want to assure you that we are actively addressing this situation. Our team is currently liaising directly with the courier company to track your shipment and resolve the delivery issue as quickly as possible. We understand how important this is to you and are treating it as a priority.

To ensure you’re kept informed, we’ve escalated the matter internally and will provide you with a detailed update by the end of today. We appreciate your patience as we work to get this resolved.

Rated 3 out of 5 stars

Cheap movement!!

The second hand doesn’t hit the mark, but very random, looks really bad ! The glow don’t work! The watch looks good, but that’s IT !

Not worth the money!!

23 October 2025
Unprompted review
AVI-8 logo

Reply from AVI-8

Thank you for taking the time to share your feedback about your recent purchase. We are genuinely sorry to hear that the performance of your watch did not meet your expectations, especially regarding the second-hand alignment and the luminosity.

At AVI-8, we hold our products to a high standard of quality and craftsmanship, and it is clear we have fallen short in this instance. Your feedback is invaluable to us, and we will be sharing it directly with our quality control team to investigate and prevent such issues in the future.

We understand your disappointment and are truly sorry that the product did not deliver the value you anticipated.

Rated 3 out of 5 stars

⭐⭐⭐ Updated Review – Resolved Professionally and Fairly

⭐ 3 Star – Beautiful Watches, but Customer Service Has Gone Silent
I’ve always admired AVI-8 watches — great designs, excellent concept, and attention to detail. That’s why it’s such a shame to be writing this review.
I placed two orders (111181 and 111386), both of which FedEx marked as delivered. However, neither package ever arrived. The proof of delivery photos provided by FedEx were identical for both tracking numbers, and no signature or recipient name was ever captured.
AVI-8’s customer service team initially handled the situation with real care — they acknowledged the issue, followed up with FedEx, and promised to arrange replacements or a refund . Their last email (two weeks ago) asked me to confirm whether I had a cleaner who might have received the parcels. I replied the same day, confirming I do not and kindly asking whether replacements could be shipped via another courier or, if unavailable, a refund issued.
Since then, I’ve heard nothing back at all — no update, no acknowledgment, nothing. It’s disappointing because their earlier communication was so professional and reassuring, and I genuinely wanted to resolve this amicably.
At this point, I’d simply appreciate a refund, as it seems the watches — especially the Snoopy editions — may no longer be available. They’re genuinely beautiful pieces, and I’m honestly just sad this has been the outcome.
I hope someone from AVI-8 sees this and reaches out soon — it’s a wonderful brand, but communication matters just as much as design.

UPDATE :

⭐ Updated Review – Resolved Professionally and Fairly
Following up on my earlier review about my two missing AVI-8 orders (#111181 and #111386): I’m pleased to share that the company has now resolved the matter and issued a full refund.
While the delivery issue with FedEx was frustrating and took longer than expected to sort out, the AVI-8 team handled the conclusion with real professionalism and empathy once they re-engaged. Their message was sincere, apologetic, and solution-oriented, and the refund was processed immediately.
I appreciate that they took responsibility and treated the situation with fairness and respect. It’s reassuring to see a brand stand by its customers even when things go wrong.
The watches remain some of the most creative designs out there, and despite this experience, I’ll continue to admire AVI-8’s craftsmanship and approach.

1 October 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Appalling customer service

Appalling customer service. Currently trying to sort issue of the watch being delivered to the wrong address despite all supplied information being correct. Av-8 unwilling to assist and sending generic contact details for FedEx (avoid at all costs)
Simply not worth the hassle.
Credit card claim will follow.

2 October 2025
Unprompted review
AVI-8 logo

Reply from AVI-8

Thank you for providing us with the opportunity to clarify this situation. We sincerely apologize for the confusion and frustration the delivery tracking caused.

Upon a full investigation with the carrier, we can confirm that while an initial delivery attempt was unsuccessful, FedEx successfully completed the delivery on their next attempt. The package was delivered to the correct address provided in your order.

We understand that the communication throughout this process was not as clear as it should have been, leading to a stressful experience. For this, we are truly sorry. We are reviewing our internal processes to ensure better clarity and support for our customers in the future.

We hope you have now received your order and are satisfied with the product itself. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us directly.

Rated 1 out of 5 stars

Dreadful experience; be very careful.

Dreadful experience.
Order was slow to arrive & looked very different to advertising pictures, so was unusable.
Money had been paid to UK but (self-pay) return address was Hong Kong, with caveats that would give them easy get-outs.
I would advise prospective purchasers to be very certain of their desire & the risks before parting with money. 🥵

7 July 2025
Unprompted review
AVI-8 logo

Reply from AVI-8

Thank you for your feedback. We are sorry to hear you were disappointed with your order. We strive for complete customer satisfaction, so we have looked into your specific case to understand what happened.

We would like to provide some clarity for you and other readers:

Delivery Speed: Our records show your order was placed on June 22nd and delivered on June 26th. This is a 4-day delivery window, which is well within and even faster than our standard 5-10 business day delivery policy once dispatched. We are proud of our efficient shipping process and are confident this was not a delay.

Product Appearance: We make every effort to represent our products accurately through high-quality photographs. However, we must note that the appearance of a watch's color and finish can be affected by many variables, including your screen's display settings, lighting conditions, and angle of view. We always recommend viewing the product images as a guide to the design, understanding that there may be slight perceptual differences in person.

Return Policy: Our return policy is clearly stated on our website. To be fair to all customers, we accept returns for items that are incorrect, faulty, or not as described. As the item you received was the correct model and in perfect working order, but the return was based on a subjective color difference seen in person, it did not meet the criteria for a free return label from our UK hub.

Therefore, to facilitate a return, we provided the address of our central returns hub in Hong Kong, as is standard for international e-commerce businesses. The customer is responsible for the return shipping cost in such cases, which is a common practice to prevent misuse of free returns.

We regret that we could not meet your expectations on this occasion. We are always reviewing our policies to ensure they are fair and transparent.

Rated 1 out of 5 stars

Shit watch don't buy AVI-8

Shit watch, don't buy it

22 August 2025
Unprompted review
AVI-8 logo

Reply from AVI-8

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear that you’re disappointed with your watch. At [Your Brand Name], we take pride in the quality of our products, and it’s concerning to learn that we did not meet your expectations.

We’d really appreciate the opportunity to understand what went wrong and make it right for you. Could you please email us directly at info@avi-8.com with your order details? This will help us look into your specific case and find a solution.

We’re constantly working to improve our products and customer experience, and feedback like yours, though disappointing, helps us do better.

Rated 2 out of 5 stars

Using a name to sell not to commemorate

Purchased Spitfire Lock as related to the flying ace. Got the watch, which looks good but no reference to Eric Lock on the watch at all. As this is to commemorate him, surely should be some reference, even if on the back!!!!!!!!. Very disappointed as it looks like they using his name to sell but can't be bothered to even add his name to the fac

4 August 2025
Unprompted review
AVI-8 logo

Reply from AVI-8

Thank you for your review and for sharing your expectations regarding the Spitfire Lock Chronograph. We are sorry to hear that the watch did not meet your hopes for a direct commemoration of Squadron Leader Eric Lock.

We would like to clarify the intention behind this timepiece, as outlined in our product materials. The Spitfire Lock Chronograph is designed as a tribute to Eric "Sawn Off" Lock and his incredible legacy, with its inspiration drawn from the aesthetic and spirit of the Spitfire cockpit he would have flown, rather than being a literal, engraved commemorative piece.

The design details you see are specifically intended to honour that history:

The "clean, symmetrical and highly legible twin-register dial layout" is drawn from the Spitfire's cockpit gauges.

The "42mm case is inspired by the Spitfire's famous curved silhouette."

The "micro detailing on the case sides are designed to recreate the panels on the aircraft."

We recognise that our product description may have led to a different expectation for a physical engravement, and we sincerely apologise for any disappointment caused by this misunderstanding. Your feedback is invaluable, and we will ensure the inspiration for our tribute designs is communicated with even greater clarity in the future.

We are truly sorry that this did not resonate as intended.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look