Adenza is een Nedelands bedrijf met een Nederlandse KvK. Leveren troep uit China. Twee overhemden besteld jn verschillende kleuren. Zelfde maat. Een te klein, ander te groot. Moest maar allemaal foto’... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Onlangs heb ik een Vino wijnopener gekocht bij adenza. Ik werd up-to-date gehouden over de levering en hij was netjes verpakt. Het apparaat werkt soepel en hij verwijdert kurken uit wijnflessen zonder... See more
Op Adenza.nl kwam ik een leren jas tegen, deze was ver afgeprijsd en werd aangeboden voor 50 euro. Het klonk bijna te mooi om waard te zijn maar ik had alle gegevens gecheckt en er stond echt overa... See more
Gelukkig via Klarna betaling gereserveerd. Nooit iets ontvangen, wel paar emails dat alles voorspoedig verloopt. Later melding returned to sender. Zoals velen met mij, u bent gewaarschuwd.
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Ook ik ben er ingetrapt
Ook ik ben er ingetrapt. Jeans gilet besteld en uiteraard niet geleverd gekregen. Stelletje achterbakse klootzakken. Droeftoeters.
Tot nu toe een -10.waardeloos tot nu…
Tot nu toe een -10.waardeloos tot nu toe 😡
Ben benieuwd of ik mijn bestelling nog krijg, na het lezen van de reviews,ben er bang voor 😡
Onbetrouwbaar. Niets is wat het lijkt op hun website.
Ik bestelde en betaalde een lampje van glas-in-lood en ontving een goedkoop lelijk plastiek lampje dat ook nog 's niet goed verlicht.
Ik had het kunnen weten als ik deze reviews eerst had gelezen en niet de dubieuze reviews op de website van Adenza zelf.
Bovendien zijn ze niet bereikbaar, niet per mail, niet per telefoon.
Oplichters van de bovenste plank !!!!!
Onlangs heb ik 2 hemden gekocht via…
Onlangs heb ik 2 hemden gekocht via deze website.
De maat die aangegeven stond klopt van geen kanten. De hemden zijn veel te klein. Nu al een heleboel mails verstuurd, maar nog steeds geen deftig antwoord over het terugsturen.
Ondertussen heb ik ook klacht ingediend bij de FOD Economie in Belgie en het europees Centrum voor de Consument.
Oplichters
Adenza is een Nedelands bedrijf met een Nederlandse KvK. Leveren troep uit China. Twee overhemden besteld jn verschillende kleuren. Zelfde maat. Een te klein, ander te groot. Moest maar allemaal foto’s met meetlatten erbij maken. Aangegeven de spullen retour te willen zenden. Komen dan met allerlei kortingen en aanbiedingen, zodat ik toch van dr artikelen kan genieten ( in de verkeerde maten). Nederlands bedrrijf, dus hebben zich te houden op de wet “ kopen op afstand”. Heb de spullen geretourneerd met de melding dat zij het op moeten lossen met hun leveranciers. Cc’tje naar de ACM gestuurd. Kijken wat er gaat gebeuren.
Let op Dropshippers van China zooi
Dropshippers niet meer, niet minder. Lange levertijd, geen service, retourneren naar China voor 25 euro. Prutsers, ga een echt bedrijf runnen.
Slecht bedrijf
Slecht bedrijf, zijn gewoon oplichters..
Als je wil retourneren moet je een formulier opvragen en een foto van je item maken, na hun goedkeuring mag je het retourneren naar China!!!!
Oplichters!!!
Schoenen!😡
Leuke leren schoenen gezien, er werd nog gevraagd zijn ze echt leer? Ja van echt leer, uiteindelijk na weken de schoenen gekregen van stof en plastic wat een oplichters!
Een jas gekocht en betaald maar er…
Een jas gekocht en betaald maar er wordt niets geleverd .
Had ik nu maar de reviews bekeken dan zat ik er nu niet voor €49,95 in .
Ik denk dat ik mijn geld kwijt ben en dat terwijl ik maar een ziektewet uitkering heb.
Wat een oplichterij is dit zeg .
Ik wil mijn geld terug van adenza.
Ik ga dit ook melden bij afdeling fraude .
Scam
Op Adenza.nl kwam ik een leren jas tegen, deze was ver afgeprijsd en werd aangeboden voor 50 euro. Het klonk bijna te mooi om waard te zijn maar ik had alle gegevens gecheckt en er stond echt overal “leren jack”. Toen het product in een zak gepropt thuis kreeg wist ik eigenlijk al genoeg, even het label checken en inderdaad PU.
Toen ik de jas terug wilde sturen bleek dit ineens naar China te moeten, voor 22 euro! Vanwege verkeerde product informatie heb ik ze verzocht de retourkosten terug te betalen maar dit weigeren ze.
Bestel hier beter niks, op de website staat bij de bedrijfsinformatie een adres in NL maar vergis je niet!
Heel mooi in het donker
Heel mooi in het donker, al vele positieve reacties gekregen . Gaat lang mee na het opladen .
Oplichters
6wkn verfspuit besteld, nooit niks gehad,krijg je 5 sorry mails,maar nu reageren ze helemaal niet meer,echt oplichters, ik wil mijn geld terug
Waardeloos bedrijf
Gelukkig via Klarna betaling gereserveerd. Nooit iets ontvangen, wel paar emails dat alles voorspoedig verloopt. Later melding returned to sender. Zoals velen met mij, u bent gewaarschuwd.
Oplichtersbende niks kopen
Oplichtersbende niks kopen. Al geruim een maand geleden wat gekocht , nooit niks ontvangen. Track en trace werkt niet
Enigste antwoord wat je van hun krijgt is een standaard mailtje dat je 20% korting krijgt op de volgende bestelling.
Never nooit meer .
Wees gewaarschuwd
Ben tevreden
Onlangs heb ik een Vino wijnopener gekocht bij adenza. Ik werd up-to-date gehouden over de levering en hij was netjes verpakt. Het apparaat werkt soepel en hij verwijdert kurken uit wijnflessen zonder moeite. Het compacte formaat maakt hem gemakkelijk op te bergen in een keukenla. Ik ben enorm tevreden over mijn aankoop en de kwaliteit voor de prijs.
bestelling gedaan
bestelling gedaan
zou aankomen na 5 dagen max 10 dagen
helemaal niet waar is een bedrijf wat werkt via China dus laat je niks wijsmaken met het zogezegde punt NL
oplichting is dit om klanten te lokken
denk eerst na voor je bestelt
Goed up to date gehouden over de…
Goed up to date gehouden over de verzending en ben erg blij met mijn nieuwe aankopen 👍🏼
Goed product en fijne service
Onlangs voor de tweede keer iets besteld bij Adenza, eerder een lamp en dit keer een 4 in 1 oplaadstation gekocht voor mijn telefoon. Werd goed up to date gehouden van verzending en erg tevreden over het apparaat
Handtas was zeker zijn prijs niet…
Handtas was zeker zijn prijs niet waard, retourneren moet naar China wat enorm duur is terwijl je op een Nederlandse website bestelt. Ik voel mij bedrogen.
4-in-1 MultiSlicePro, slecht product
Product aanbieden van 69,95 voor 34,95 en het elders zien voor 9,95.
Daarnaast is het prul apparaat en werkt het niet.
Als je wil terug sturen moet het naar China waar je 25 euro kosten voor betaald. Wat een absurd bedrijf!
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.







