Itdirect reviews

Itdirect reviews

Good
7.9

En butik mange kunne lære noget af!

Jeg er træt af alle de butikker der svinger om sig med gebyrer på dit og dat, så inden man ser sig om, så har man betalt det dobbelte.

denne butik har forstået det!

ingen betalingsgebyrer og ingen forsendelsesgebyrer.
varen får man til prisen den står til, forsendelsen i mit tilfælde kom også inden 3 dage som lovet.

der var fin information i forløbet med track og trace på pakken.

butikken får velfortjent 5 stjerner fra mig.

webbutik uden dikkedare :-)

Jeg har først for nyligt stødt på itdirect, det lader også til at at det en ny butik, men jeg gav dem en chance, alene det at prisen på varen er den man kommer til at betale det synes jeg er i orden, ikke noget med skjulte overraskelser. (alene det bør jo give 5 stjerner !)

oprettelse på butikken er også smertefrit, de sender med det samme bekræftelse på ens bestilling, og jeg fik track/trace mail dagen efter (om morgenen kl. 6)
varen blev leveret 2 dage efter bestilling så lidt hurtigere end de lover :-)

varen modtaget i ok stand så ingen problemer der.

jeg har gemt itdirect som fortrukne, det virker til at de håndtere det meget proff.

Smertefri hurtig levering

Jeg har lige foretaget mit første køb hos itdirect.dk og sidder tilbage med en positiv fornemmelse. Deres hjemmeside er meget brugervenlig og jeg fandt hurtig frem til hvad jeg ledte efter. Efter jeg gennemførte betalingen modtog jeg straks en ordrebekræftelse. De sørgede derefter for at lave en status opdatering på min ordre, hvilket jeg fik tilsendt igennem min e-mail men også kunne checke på deres hjemmeside.

Jeg bestilte min vare søndag aften og modtog den onsdag eftermiddag. De garanterer gratis levering gennem TNT.

Alt i alt 5 ud af 5 stjerner for god, hurtig og smertefri service.

www.itdirect.dk Details

Visit Itdirect