Lordgun Reviews 

382
•
TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I frequently order from this online store and am always very pleased with the prices, speed of order preparation, and shipping. Parcels are packaged in branded boxes, which adds a touch of style when... See more

Rated 5 out of 5 stars

Already done 2 orders with Lordgun. One of them, was not 100% as described, but Customer Service answers super fast and they are trustworthy and clear in their communications. I will buy again from th... See more

Rated 1 out of 5 stars

Debited but no Package received after one Month, according to DPD Lordgun did not react on their inquiry because the package was damaged. Very bad email communication with lordgun. Cherry on top: t... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Everything was fine, just PayPal Italy requires a fee that in Germany is not common. Better to know!


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

382 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.0

All reviews

(382)

102 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

⭐ 1/5

⭐ 1/5 – VERY DISAPPOINTING WARRANTY SERVICE

I purchased a Cannondale Tesoro Neo X 2 from LordGun last year. The bike was delivered approximately 2.5 months later.

After the winter period, during which the bike was not used, the battery stopped working. At that point, the bicycle had been ridden for a TOTAL OF ONLY ABOUT 8 KM.

I reported the problem to LordGun in February 2026. We are now in September 2026 and, after approximately SEVEN MONTHS, I STILL HAVE NO SOLUTION.

I have cooperated fully and provided everything they requested, including having the battery checked by an independent professional bike shop and supplying LordGun with the necessary information and documentation.

After all these months, I am now being told that I should arrange and pay for the repair myself.

Seriously? A nearly new bicycle, used for only around 8 km, develops a battery problem while under warranty, and the customer is expected to organize the repair himself after waiting approximately seven months?

This is not the level of after-sales service I expected when purchasing a Cannondale e-bike.

I am extremely disappointed with the way my warranty case has been handled. Based on my experience, the communication and handling of this case have been extremely unprofessional.

Unless LordGun resolves this warranty case properly, I will certainly not purchase from them again and cannot recommend their after-sales service.

3 September 2026
Unprompted review
Lordgun logo

Reply from Lordgun

Dear Customer,

thank you for your feedback.

We are truly sorry for the prolonged timeframe in resolving your warranty case, and we fully understand your frustration after such a long wait.
We would, however, like to clarify one important point regarding the repair. We did not ask you to pay for the repair yourself. We informed you that you could take the bicycle to a local authorized dealer and follow the procedure we provided to you by email.
We also explained that, should there be any cost involved in resolving the issue, we are willing to cover it. For this reason, we asked you to request a quotation from the dealer beforehand, so that we could review and approve the expected cost before proceeding.
We sincerely regret the amount of time this warranty process has taken and apologize for the inconvenience and frustration it has caused.

Kind Regards
Lordgun Team

Rated 1 out of 5 stars

Debited but no Package received after…

Debited but no Package received after one Month, according to DPD Lordgun did not react on their inquiry because the package was damaged. Very bad email communication with lordgun.

Cherry on top: their own web feedback form seems to be broken.

29 July 2026
Unprompted review
Lordgun logo

Reply from Lordgun

Dear client,
thank you for your email.
Unfortunately, we cannot find your order or case with the provided information.
We would like to inform you that in case of issues with deliveries, we can open an investigation for you with the courier. Should they confirm, that the package was lost, we can proceed with a refund.
Please note that the investigation is processed on the side of the courier and may require some time.
We will forward your feedback for the form to be broken internally to be checked.

Best regards

Rated 1 out of 5 stars

The product arrived defective

The product arrived defective, my documented claim was rejected without explanation, and customer support was unhelpful throughout the process. Since the item is unused and within the withdrawal period, I was forced to insist on my legal right of return.
Poor customer service, poor communication, and a frustrating experience from start to finish. I will not order from Lordgun again and cannot recommend them.

UPDATE

Thank you for your reply.
I would first like to ask on which specific legal basis the 48-hour reporting period you refer to is founded. To my knowledge, neither EU consumer protection law nor the statutory warranty provisions applicable within the European Union provide for the loss of consumer rights merely because a manufacturing defect was not reported within 48 hours of delivery.
Furthermore, the procedures you describe in your response are not adequately reflected in the standardized return and support options available on your website. In my case, several attempts were required before I received any meaningful response, and only through direct contact outside the standard process was communication finally established.
As a customer, I can only document the condition in which the product was received. This is exactly what I have done. I provided photographs immediately and, upon request, additional video documentation. Despite my cooperation, the process has so far given the impression that the focus is placed on creating additional hurdles rather than on resolving a legitimate complaint.
I also note that many negative customer reviews publicly available on Trustpilot receive very similar responses. In virtually every case, responsibility appears to be attributed exclusively to the customer, while there is no acknowledgement that shortcomings in products, procedures, communication, or customer support may occasionally occur on the seller's side. Readers may draw their own conclusions from this recurring pattern.
I remain willing to cooperate fully and have complied with every request made so far. I therefore expect the matter to be assessed on the basis of the documented defect and the applicable consumer protection and warranty regulations, rather than on internal deadlines or procedures that cannot override statutory rights.

28 May 2026
Unprompted review
Lordgun logo

Reply from Lordgun

Dear customer,

thank you for your feedback.

We are sorry to read about your dissatisfaction. Unfortunately, the information provided in this review is too generic for us to identify the related order and verify the circumstances described.

We would like to clarify that products reported as defective cannot be returned through the standard withdrawal procedure. If an item is received with a manufacturing defect or shipping damage, this must be reported to our customer service team within 48 hours of delivery. Our assistance department will then provide the appropriate instructions and evaluate the case according to the applicable warranty and support procedures.

Kind Regards
Lordgun Team

Rated 5 out of 5 stars

I can only recommend

I frequently order from this online store and am always very pleased with the prices, speed of order preparation, and shipping. Parcels are packaged in branded boxes, which adds a touch of style when unpacking.

6 May 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Don’t buy from them if you don’t live…

Don’t buy from them if you don’t live in Italy, they do not advertise all of their shipping fees. There is a disclaimer in fine print that they are using to justify not advertising the actual cost of shipping. Over $70 dollars in my case.

29 April 2026
Unprompted review
Lordgun logo

Reply from Lordgun

Dear client,
thank you for your feedback.
We would like to point out, that all information regarding shipments is clearly stated on our website.
If you have any questions regarding this, we kindly ask you to get in contact with our customer support.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Goods not delivered for a month

Goods not delivered for a month, then money refunded. I will never order from this company again.

19 February 2026
Unprompted review
Lordgun logo

Reply from Lordgun

Dear client,
thank you for writing a feedback.
The investigation with the courier regarding your order did not receive any update.
Therefore, we decided to offer you a refund directly through us, without waiting for the loss confirmation of the courier and to avoid even longer waiting times.
A replacement cannot be shipped in these cases but if you wish, you can create a new order after receiving the refund.

We apologize for the inconvenience caused by the courier and remain available for further assistance.

Best regards

Rated 1 out of 5 stars

I had a warranty Issue with a product…

I had a warranty Issue with a product ordered at Lordgun. I was being told they took care of it and the replacement is already shipped. After several months of delay I contacted the OEM of this product. Turned out Lordgun never issued any warranty in this specific case. So as a customer I got scammed.

1 December 2025
Unprompted review
Lordgun logo

Reply from Lordgun

Dear Mario,

thank you for your feedback.
We would like to point out (as also stated in our emails), that the warranty is being opened with our supplier. The last update has been requested for your case on Friday and we will inform you as soon as we have new information about the next steps. Please note that this is a normal procedure and not a scam.
Warranties may take a long time, but we keep requesting updates on a weekly basis for our clients. We would also like to point out, that we do not have much influence to speed up the process for warranty claims on our suppliers side, as they have to make their checks etc. and the decision on how to proceed, lies with them.

Should you have further questions, feel free to contact us again by mail. We have also informed you today separately by mail about the process etc.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Very disappointing experience, would not buy again

I ordered a Garmin sensor kit as a new product, clearly expecting original packaging since it was meant as a gift. Nowhere on the page was it clearly visible that the item would arrive as bulk goods without original packaging. The information exists, but it’s hidden in a small link that you would never notice unless you already knew to look for it.

When the package arrived, the sensors were simply placed loose in generic black pouches, making them look anything but new. If I had known this, I would never have ordered from this website, especially for a gift.

On top of that, I received a surprise bill of 35 CHF from UPS, making the whole purchase more expensive than buying locally. This must also be buried somewhere in a small link or obscure conditions, because it was definitely not clear at checkout. In the end, there was zero benefit to ordering here.

Overall, this was a bad experience from start to finish.
I cannot recommend this website, especially if you are ordering from another country, and I definitely won’t buy from them again. At least now I know.

20 October 2025
Unprompted review
Lordgun logo

Reply from Lordgun

Guten Tag,

vielen Dank für Ihr Feedback.
Gern bestätigen wir, dass es sich um originale Artikel handelt, welche lediglich mit einer alternativen Verpackung geliefert werden.
Wir geben auch folgendes hierzu auf unserer Webseite an:

"Die Beschaffung einiger Arten von Produkten in großen Mengen, wie z.B.: Ketten, Kassetten, Zahnkränze, Steuerhebel, Bremssysteme und mehr, kann dazu führen, dass es keine individuelle Verpackung gibt.
Diese Produkte sind qualitativ identisch mit den verpackten Produkten. Der einzige Unterschied besteht darin, dass sie nicht mit einer Verpackung versehen sind. Die Originalität der Produkte ist immer durch die direkt auf den Bauteilen eingravierten Codes und Marken nachweisbar. Produkte, die nicht mit einer Verpackung versehen sind, genießen die gleichen Garantiebedingungen wie solche, die verpackt sind. Wir sorgen für eine ordnungsgemäße Verpackung, wenn diese Produkte nicht original verpackt sind, um das Risiko von Transport- und Handhabungsschäden zu minimieren."

Dies ist auf der Artikelseite in der Tat verlinkt.
Ihr Feedback, dass dies nicht klar genug sichtbar ist, wurde intern weitergeleitet und wir prüfen dies.

Zum Versand in die Schweiz geben wir sowohl im Warenkorb als auch während des Bestellprozesses folgendes an:

"Die angegebenen Preise enthalten die Schweizer Mehrwertsteuer, die NICHT berechnet wird und im Warenkorb vor der Zahlung entfernt wird. Die Sendung wird aus der EU verschickt und kann am Bestimmungsort einer Zollkontrolle unterzogen werden, bei der Mehrwertsteuer, Zoll und Bearbeitungsgebühren anfallen können. Im Allgemeinen variieren die Bearbeitungskosten zwischen 0 und 12CHF (plus 3% des Wertes der importierten Waren bis zu einem Maximum von 70CHF) und der Mehrwertsteuer (8,1%). Die Zölle für bestimmte Produkte werden nach Gewicht berechnet. Anmerkung: Diese Angaben sind rein indikativ: Um den genauen Betrag zu erfahren (wir können keine Schätzung vornehmen), bitten wir Sie, sich mit der Filiale des gewählten Kurierdienstes am Bestimmungsort oder mit der Steuerbehörde Ihres Landes in Verbindung zu setzen, indem Sie die entsprechenden Websites besuchen. Wir empfehlen auch, die lokalen Foren zu besuchen, wo es oft Beiträge mit Kauferfahrungen von anderen Kunden gibt."

Daher ist dies bereits klar aufgeführt.

Für Rückfragen stehen wir gern zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen

Rated 5 out of 5 stars

The product was well packaged and…

The product was well packaged and delivered in perfect condition within just a few days. The price was low (sale).
I will always look to LordGun for future purchases.

Overall, I am very satisfied.

29 August 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Super delivery super Service

Super delivery super Service - as usual… again though - mind returned costs. I only buy parts, nutrition etc that I am 100 percent sure will fit! Returns are costly!

6 September 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Be aware .!

Be aware .!
They total scandal and scam.
Will never ever buy anything.
Ordered Garmin speed sensor never arrived , I tried contact then 1000’s times no reply , neither any answer .!
Lost my €36.98 and I had to buy another one from amazon .
No customer or support or direct contact ,!
You buy at your own risk , just pray it arrives maybe .!
P.S
I paid for empty package.!
It wasn’t delivered to me directly therefore how can I be responsible for item never received it in package .
You’re totally stole me money for item never received.!

20 February 2025
Unprompted review
Lordgun logo

Reply from Lordgun

Dear customer,
thank you for contacting us and sending us feedback.
We are very sorry for what happened. The order has been shipped with the delivery service you chose when placing the order and it has been delivered to the provided address. Since you stated that the package has not been received, we opened an investigation with the courier and requested further details.
Unfortunately this is carried out by the courier and therefore we do not have any influence over it.
The length of the practice varies case by case.
We are regularly soliciting the courier regarding your case in order to receive a feedback as soon as possible.
We apologize for the inconvenience.
Please also note that it is not possible to reach out to us by replying to automatically sent mails, such as order confirmation emails as these are sent by no-reply addresses.
We are available by chat, phone and mail (also through our contact form on our website).
After checking we can confirm, that all your mails that we have received, have been answered.

Kind Regards
Lordgun Team

Rated 1 out of 5 stars

Terrible service with poor quality product

Trust the bad reviews below - if you have any issue with your product, you will not get support.

I ordered some pedals from Lordgun which broke on the first use. Unfortunately it took a few weeks to install so this was after the returns period. I have been waiting months (since June) for Lordgun to resolve, and they keep blaming the manufacturer. I also have to chase them for information. I understand a poor quality product is not their fault, but any decent shop would offer you a replacement / refund while they sort with their supplier - not just ghost you. This is now €80 down the drain. Terrible company.

10 June 2024
Unprompted review
Lordgun logo

Reply from Lordgun

Dear customer,
thank you for contacting us and sending us feedback.
You have contacted us concerning an issue you encountered while using the product.
For manufacturing defects or problems related to products, it is necessary to file a warranty case with the supplier.
We are retailers and therefore we act as an intermediate, however it is the manufacturer of the product who must analyze and provide a solution.
Unfortunately sometimes the case might prolong depending on the supplier’s availability, however our Team is regularly soliciting them in matter in hope to receive a timely response.
Once we receive instructions on how to proceed, you will be contacted by our assistance.
We apologize for the inconvenience and thank you for your understanding.
Kind Regards
Lordgun Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look