Superbuy Shopping Reviews 

1,033
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 81 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the fast shipping methods and the highly responsive support team that helps them seamlessly purchase items from abroad without any major hassle. Many people note that packages arrive securely and efficiently, making international ordering processes remarkably smooth and reliable over the years. Some reviewers were not happy with significant delivery delays, missing tracking updates, and unexpected extra shipping fees charged later in the process. Consumers also mentioned experiencing serious difficulties with customer support when trying to resolve problems related to damaged products, incorrect measurements, or missing items from shipments.

What people talk about most

Service

People report ambiguous experiences with service, as long-term reviewers praise the trustworthy assistance,... See more

Product

Reviewers highlight ambiguous aspects of product availability and quality, noting that while some items are... See more

Delivery service

Customers consistently note ambiguous experiences with the delivery service, with some reviewers praising... See more

Order

Consumers find order to be ambiguous, with reviewers sharing starkly contrasting experiences regarding their... See more

Customer service

Users describe ambiguous interactions with customer service, as some reviewers praise the team for being... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Superbuy also deserves a good review for the simple reason, I can get merch and item I normally do not get in EU and I can buy them for a reasonable price mostly, so I am very Happy with how 85% of... See more

Rated 5 out of 5 stars

Great company, I am surprised how they troubleshooted and made everything right when something happened. I recommend everyone and think you can fully trust them as your number one agent as they truly... See more

Rated 5 out of 5 stars

Have been using Superbuy for a very long time now. Always very helpful and support is amazingly fast even though I'm on the other side of the world and there is quite a time difference. Never had any... See more

Rated 5 out of 5 stars

The only best Service out there for shipping from China to anywhere in the world Never been seized and everything is tax-free You can get stuff to the UK within 14 days Customer Service acc... See more


Company details

  1. Online Marketplace

Written by the company

Superbuy is a trusted Chinese purchasing agent, which can help global customers buy from Taobao/Tmall/JD. Surprisingly, their service is totally free!


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(1,033)

83 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Superbuy is great!

Superbuy also deserves a good review for the simple reason, I can get merch and item I normally do not get in EU and I can buy them for a reasonable price mostly, so I am very Happy with how 85% of the things work out good. Everything can not be perfect but the people there are very friendly and very helpful. Overall even with all the stuff like very high shipping cost and not being able to find stuff on the website I am very happy with Superbuy. So thank you very much for the opportunity to use Superbuy and get merch I didn't even know existed.

Edit: I did not know that I can only make 1 review per shop. I do like superbuy and all there is but yes the things not working are still frustrating especially when I look for 2 hours and don't find what I would like to buy and I hope some of the things can be more clear for the customers to understand. But I think I had more positive experiences with superbuy than negative so my review changed (for the 3rd and last time) to what it really is to me a very happy experience

4 October 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Users be aware!

⭐ 1/5 – Extremely disappointing experience

I am extremely disappointed with my experience with Superbuy.

I purchased four bags through the platform – two crossbody bags, one tote bag and one shoulder bag – which were supposed to be genuine leather. I also paid extra for additional packaging/a box, DHL shipping and parcel insurance.

When my parcel arrived, I was shocked to find that only ONE of the four bags I had purchased was inside. The other three bags were completely missing, as was the box I had paid extra for.

Even worse, the only bag I actually received had a very strong smell of mould and visible mould on the item itself. After paying for four bags, international shipping and insurance, receiving only one bag in this condition is completely unacceptable.

There are also concerns regarding the recorded parcel weight, as the parcel I received contained only one bag despite the shipment being intended to contain my full order.

I contacted Superbuy immediately to try to resolve the situation, but so far I have mainly received automated/AI responses rather than meaningful assistance from a live representative. When a customer is reporting several missing items and a mouldy product, I would expect the matter to be taken seriously and dealt with promptly by an actual member of staff.

There was also a recent security incident affecting the platform. Following this, items that had previously appeared in my warehouse/account were no longer visible, apart from one. Thankfully, I had already retained screenshots and other evidence relating to my purchases.

I have kept evidence of everything, including my purchases, the warehouse information, the parcel and shipping details, the mouldy item and my attempts to contact Superbuy. I have now had to raise the matter with my bank.

Overall, this has been an extremely stressful and disappointing experience. I paid for four bags and received only one, and even that one arrived mouldy. I also paid for additional packaging that was not received, despite having purchased insurance for the shipment. Based on my experience, I cannot recommend Superbuy.

29 September 2026
Unprompted review
Superbuy Shopping logo

Reply from Superbuy Shopping

Dear Customer,

We are deeply sorry to hear about your severe experience regarding the missing items, the condition of the received bag, missing packaging, and the frustration you encountered when seeking support. Transparent service and reliable resolution are always our standard, and we take your feedback very seriously.

If you discover any missing items or quality issues after receiving a parcel, the standard procedure is to immediately click Apply After-Sales under your parcel record to submit a claim directly to our dedicated parcel after-sales department.

If you have already submitted an after-sales application and did not receive a satisfactory solution, or if you need to escalate this matter immediately, please email your related Parcel ID or Order Number directly to our Customer Service Center at care@superbuy.com.

Once received, we will look into your case—including verifying our warehouse packing records, parcel weight logs, insurance coverage, and support history—to ensure this issue is thoroughly investigated. We sincerely apologize again for the distress this has caused and are fully committed to resolving this for you.

The Superbuy Team

Rated 1 out of 5 stars

Prices go up after paying + super slow

Ordered some items to the warehouse, paid for them. A day later I'm suddenly forced to pay like 8RMB more... why? They never tell you. When you pay via credit card they also charge you an additional $0.50USD+ no matter what. So that 1USD charge turned into 1.50USD. Wasted money for NOTHING! For this alone I'll never use this service again.

Additionally, after payment, it takes like 2 full days until they actually order anything. Once the items are delivered, they again need 2 days just to mark them as stored in warehouse. I've never experienced such a slow and tedious process! It's unbelievable. Slow and expensive, no thanks!

17 September 2026
Unprompted review
Superbuy Shopping logo

Reply from Superbuy Shopping

Dear Customer,

We are truly sorry to hear about your frustrating experience regarding the unexpected price adjustment and payment processing fees. Transparent pricing and clear communication are always our standard.

Price adjustments can happen for various reasons (such as seller updates or domestic shipping differences, etc.), and without your order details, we cannot verify the exact cause for your case. Additionally, transaction processing fees are determined by third-party payment gateways.

To help us investigate this issue immediately and review these specific charges, please send your related Order Number / Parcel ID directly to our Customer Service Center at care@superbuy.com.

Once received, we will look into your case to clarify the fee details and ensure a fair resolution. Thank you for your patience!

The Superbuy Team

Rated 1 out of 5 stars

​Poor post-sales service and ignored messages after reporting an issue

​Si surge un problema real con las medidas del producto, el servicio de atención al cliente de Superbuy se desentiende por completo. Envié pruebas fotográficas claras que mostraban la discrepancia real en el tamaño de la plantilla frente a las medidas oficiales, y simplemente han dejado de responder a mis mensajes.
Su única solución es un cupón ridículo para que sigas gastando dinero con ellos, ignorando totalmente su responsabilidad en el problema. Un servicio de atención al cliente pésimo cuando realmente necesitas solucionar un error.
If a real issue arises with product measurements, Superbuy customer support completely washes their hands of it. I sent clear photographic evidence showing the actual size discrepancy in the insole compared to the official sizing, and they have simply stopped responding to my messages.
​Their only solution is a ridiculous coupon to keep you spending money with them, completely ignoring their responsibility for the problem. Terrible customer service when you actually need to resolve an error.

20 August 2026
Unprompted review
Superbuy Shopping logo

Reply from Superbuy Shopping

Dear Customer,

We are truly sorry for your frustrating experience with the measurement discrepancy. Please note that our Purchasing Agents typically review and reply to messages once every 24 hours.

To help us investigate and re-evaluate your case immediately, please send your order ID directly to our the customer service center at care@superbuy.com.

Once received, we will review your case to ensure a fair resolution. Thank you for your patience!

The Superbuy Team

Rated 1 out of 5 stars

Unfairly frozen balance ($226.80 USD)…

Unfairly frozen balance ($226.80 USD) due to country-level banking restrictions. Support refuses internal resolution.
​
I have an account balance of $226.80 USD on Superbuy (Username: alvarojimenez) that is completely frozen.
​Superbuy attempted to refund a top-up transaction back to my original card. However, state banks in Venezuela cannot process foreign card refunds or manual recalls due to local banking restrictions and lack of correspondent channels.
​I provided full verification: government ID, and even traveled hours in person to bank headquarters to get an official stamped document proving account ownership and local banking limitations.
​Despite proving my good faith, customer support refuses to grant an executive override to let me spend my positive $226.80 USD balance on Superbuy purchases or transfer it to an active account (like Zinli). Trapping a customer’s money because local banking laws prevent foreign card refunds is completely unfair. I request management to review my case and unlock my balance for platform purchases.

UPDATE:
​I am not asking to transfer balance to a third party. I am requesting that Superbuy remove the manual software lock on the 1,393.50 CNY ($226.80 USD) positive balance currently visible inside my own account (Username: alvarojimenez) so I can use it to make purchases on your platform.
​Your support team via email closed my tickets stating the funds are permanently locked because Banco de Venezuela cannot accept foreign card refunds. Since the money is already credited in my Superbuy balance, keeping it software-locked without allowing me to spend it on items or shipping is an unjustified retention of funds.
​I request an executive manual override to allow spending my balance on Superbuy. The 1-star review will remain until my account balance is usable.

8 September 2026
Unprompted review
Superbuy Shopping logo

Reply from Superbuy Shopping

Dear Customer,

Thank you for your patience and for bringing this matter to our attention again.

We would like to clarify that Superbuy does not support transferring account balances between different accounts. This restriction applies to all users and cannot be overridden.

Regarding your specific case, our main site customer service team has already escalated the issue and provided you with a formal response. If you have any objections to their reply or would like further clarification, please continue to communicate with the customer service team through the original channel (the same email thread or ticket you used before). They will be best positioned to assist you further.

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration this situation has caused you. We truly appreciate your understanding.

Rated 5 out of 5 stars

Great experience and great communication

I was concerned trying this out for the first time, but I've ordered and had delivered six packages at this point, and the team is very communicative and willing to help if you have any questions or if you need any alterations done, and it's been wonderful. I even for the most recent package commissioned a wig for a cosplay and the team has been wonderful in terms of liaisoning communication between me and the seller.

The biggest advice I can recommend is if you ever do have any problems, reach out proactively. That's been what's helped me be successful and utilize the site better.

26 August 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

the top-up system is bs

the top-up system is bs , i top-up 115 usd with my card , and right after i minute i see a withdrawal request even tho i didn't demand one , the withdrawal request was for 690 cny even tho 115 usd means 775

14 August 2026
Unprompted review
Superbuy Shopping logo

Reply from Superbuy Shopping

Dear customer,

We sincerely apologize for the confusion and concern caused.

When a credit card top-up is intercepted by the third-party payment processor's automated risk control system, the transaction cannot be completed. To safeguard your funds, the system automatically triggers an immediate refund/reversal (displayed as a withdrawal request in your account) back to your card. Superbuy does not initiate unauthorized withdrawals.

Please rest assured: if the transaction was indeed blocked by risk control, the full amount will be credited back to your original payment card.

As international refunds take a few business days to process, please allow some time for your bank to update. If you need us to verify the status or provide a transaction statement, please email your username to care@superbuy.com, and our team will assist you right away!

Best regards,

The Superbuy Team

Rated 1 out of 5 stars

Scam: Weight Doubled After Payment!

I already paid shipping for 3 shoes, but now you claim the weight doubled and demand more money? This is impossible and ridiculous. The items were already weighed! Stop the bait-and-switch.

I demand you cancel this shipping order and refund my money immediately. Unacceptable practice.

2 August 2026
Unprompted review
Superbuy Shopping logo

Reply from Superbuy Shopping

Dear customer,

We sincerely apologize for the confusion and frustration caused by the shipping fee adjustment.

Please rest assured that Superbuy never engages in hidden charges or bait-and-switch practices. The fee adjustment typically happens due to Volumetric Weight (Dimensional Weight). When additional items (such as shoes) are added, the overall package dimensions increase significantly. Major international carriers calculate freight based on whichever is higher: the actual weight or the volumetric weight (Length x Width x Height / divisor).

To help us verify the exact charges for your shipment, please send your parcel PN number to care@superbuy.com. Our service center team will check the detailed billing breakdown and parcel dimensions for you right away.

Best regards,

The Superbuy Team

Rated 2 out of 5 stars

Probably one of the worst forwarding…

Probably one of the worst forwarding services i've used . Because all the payment options are so limited for US customers. CC/Debit payments are blocked on their end due to a "suspicious transaction" even after you've gone through the trouble of allowing it through your bank.

Now I've got a refund balance that I can't use unless I top it up using one of their bank transfer services, which might be even be overfunded since shipping is just an estimate then I'll have more left over money in my account.

9 August 2026
Unprompted review
Superbuy Shopping logo

Reply from Superbuy Shopping

Dear user,

We are truly sorry for the frustrating payment experience you've had. We completely understand how annoying it is to deal with card declines and worries about leftover balances.

Please rest assured that Superbuy values transparency and safety:

Card Declines: In most cases, card declines occur because the transaction triggers the risk control system of the third-party international payment processor, rather than a restriction imposed directly by Superbuy. If your card was flagged, our team can assist in verifying your account so you can pay via CC/Debit smoothly.

Account Balance & Refunds: Any unspent balance in your Superbuy account can always be withdrawn back to your original source at any time. You never have to worry about your money being trapped.

Please contact us directly at care@superbuy.com with your account details. Our customer service team will look into your payment block and help you manage your balance right away!

Rated 5 out of 5 stars

Good Detail and Service

Amazing service and detail + transparency with everything. It clearly stated costs, told me where my order was at all times throughout the delivery process, and they provided good quality photos of my shirt that I ordered before shipping it out from the warehouse. There are a lot of sketchy scam chinese shipping agents but from my experience I can thankfully confirm I didn't get scammed and that this is actually a legit one.

6 August 2026
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Vague wording, botted reviews

Yeah its trust worthy but they're vague with their wording, specifically about how the difference in shipping cost is refunded to you. Mainly the fact that the difference is kept in your account as credit instead of being refunded to your card. Also, if you can't tell, almost like every other review on here is botted.

1 August 2026
Unprompted review
Superbuy Shopping logo

Reply from Superbuy Shopping

Dear Customer,

Thank you for sharing your candid feedback. We deeply apologize for any confusion or frustration caused by our shipping deposit system and our refund policies.

We would like to gently clarify how the shipping process and refund policy work at Superbuy:

1. Shipping Deposit & Balance Refund Policy:
When submitting a shipping order, the fee is initially estimated based on the volume and weight calculated at that moment. Once your parcel is packed, weighed, and processed by the courier, any excess shipping deposit will be automatically refunded to your Superbuy account balance. Please rest assured that this balance credit is not locked—you can submit a withdrawal request at any time to refund the money directly back to your original payment method/card, or keep it for future usage per your preference.

2. Authentic Customer Feedback:
We take review integrity very seriously. Every review on this page reflects the real experiences of users globally. We continuously encourage honest user feedback to help us improve our services.

Your trust is important to us. If you need any assistance with withdrawing your account balance or checking a specific parcel's shipping cost calculation, please feel free to email us at care@superbuy.com with your related order or parcel ID. Our support team will gladly inspect it for you and provide full transparency!

Rated 1 out of 5 stars

me exprerience whIt SUPERBUY >they find…

me exprerience whIt SUPERBUY >they find cheap items >soo i make an oder total price 110 euro / next i pay 3 euro for ship expert to tell me that i have to pay 60 euro for shipping whit DHL one of the most expensive shipping company /i will never use SUPERBUY again

17 July 2026
Unprompted review
Superbuy Shopping logo

Reply from Superbuy Shopping

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and we regret any misunderstanding caused.

We would like to clarify two points:

First, our Shipping Expert service is designed to provide manual repacking and tailored packaging solutions (such as removing unnecessary shoeboxes or consolidating items) to optimize your package space. It is an optional service to help customize packaging, not a shipping discount coupon.

Second, shipping costs vary significantly depending on the destination country, item type, and chosen shipping line. While DHL is a fast premium service, Superbuy also offers a variety of budget-friendly and tax-free shipping alternatives. Without your specific package details, we cannot assess why that particular line was quoted.

We want to make sure your quotation is accurate. Please email us at care@superbuy.com with your Parcel ID or Order ID. Our Customer Service Center will gladly review your parcel details and help you find a line that fits your preferred budget.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look