Fabriksny B&O - grammofon pickup viste sig defekt
Jeg købte en fabriksny B&O grammofon pickup af BEO - Stæren, men efter udleveringen viste det sig at den var defekt. Dette blev imidlertid afvist af B&O stærens indehaver, som tværtimod hævdede, at det måtte være mit eget anlæg, som der var noget i vejen med. Men da jeg for en sikkerheds skyld fik testet pick-upen på et B&O værksted, vurderede også de pick-upen som defekt.
Jeg klagede så over handlen til Forbrugerombudsmanden med ønske om at få byttet pick-upen eller pengene tilbage. Som led i deres behandling indgår en sidste henvendelse fra køber til sælger om en "mindelig løsning". Først da BEO- Stærens indehaver blev præsenteret for, at forbrugerklagenævnet hermed ellers ville tage sagen, kom der andre boller på suppen og jeg fik pengene tilbage,



